دانلود قسمت سوم سریال آنتن پژمان جمشیدی قسمت ۳

دانلود سریال آنتن قسمت سوم | سریال آنتن پژمان جمشیدی قسمت ۳

دانلود قسمت سوم سریال آنتن پژمان جمشیدی قسمت ۳

دانلود قسمت 3 سریال آنتن پژمان جمشیدی قسمت ۳ همراه با لینک مستقیم و کیفیت اصلی سریال آنتن را در این صفحه ببینید.

دانلود قسمت 3 سریال آنتن

نام سریال: آنتن
کارگردان: ابراهیم عامریان
قسمت: اول
دریافت: دانلود قسمت 3 با لینک مستقیم
ژانر: طنز
بازیگران اصلی: پژمان جمشیدی و مرجانه گلچین و بهنام تشکر و هادی کاظمی
تعداد قسمت ها:  30
سایر قسمت ها
دانلود همه قسمت های سریال آنتن

سریال آنتن به کارگردانی به تهیه‌کنندگی و کارگردانی سید ابراهیم عامریان، جدیدترین مجموعه نمایش خانگی است که به صورت اختصاصی از طریق پلتفرم نماوا منتشر خواهد شد. سیدابراهیم عامریان کارگردان فیلم های موفقی همچون دینامیت، تگزاس و انفرادی، در اولین سریال نمایش خانگی خود بار دیگر داستانی را با حال و هوای طنز روایت خواهد کرد.

داستان «آنتن» درباره پیرزنی است که پس از فوت شوهرش، یک سال درس خوانده، در کنکور شرکت کرده و در رشته پزشکی پذیرفته شده و با نوه‌اش هم‌دانشگاهی می‌شود. این اتفاق ماجراهایی را در خانواده و دانشگاه بوجود می‌آورد.

داستان این سریال در دانشگاه می‌گذرد و در سکانسی به اعتراضات دانشجویی اشاره‌ای دارد که باتوجه به شرایط کنونی جامعه و تشنجاتی که پیرامون موضوع حجاب صورت گرفته به نظر می‌رسد دلیل توقیف اصلی این سریال باشد.
پژمان جمشیدی، هادی کاظمی، رویا افشار، مرجانه گلچین و الیکا عبدالرزاقی بازیگرانی هستند که در این سریال نقش‌آفرینی می‌کنند.

دانلود قسمت سوم سریال آنتن پژمان جمشیدی قسمت ۳

فکر کند یک مادربزرگ و نوه اش با هم در یک دانشگاه درس بخوانند. این اتفاق به خودی خود کمیک و بامزه است. داستان سریال آنتن هم در همین باره است. با مرگ بزرگ خاندان اتفاقاتی جالب در یک خانواده رخ می دهد. گوهر که شوهرش را از دست داده تصمیم می گیرد ادامه تحصیل بدهد. بچه های او امید چندانی به موفقیت مادرشان ندارند اما این زن مسن در رشته پزشکی قبول می شود و حالا با نوه خودش همکلاس شده است. باید ببینیم در قسمت های مختلف چه اتفاقاتی در این خانواده و دانشگاه محل تحصیل شان رخ می دهد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *