دانلود سریال بی نشان قسمت ۷ | قسمت هفتم 7 بی نشان با لینک مستقیم

دانلود سریال بی نشان قسمت ۷ امشب | قسمت هفتم 7 بی نشان با لینک مستقیم

دانلود سریال بی نشان قسمت ۷ | قسمت هفتم 7 بی نشان با لینک مستقیم و کیفیت اصلی را در این صفحه مشاهده نمایید.

دانلود سریال بی نشان قسمت ۷ | قسمت هفتم 7 بی نشان با لینک مستقیم

 

دانلود سریال بی نشان قسمت ۷

دانلود با کیفیت اصلی

سریال بی نشان از سریالهای جدید شبکه سوم سیما بوده که طرفداران زیادی را به دست آورد است .

داستان سریال بی نشان نیز در قسمت اول، زندگی شهاب، سردبیر پیشکسوت یک رسانه خبری را روایت می‌کند که مسائل و موضوعات اقتصادی مبتلا به جامعه را دنبال می‌کند. نقش او را در این سریال پرویز فلاحی‌پور برعهده دارد. در کنار او متین، خواهر زاده شهاب نیز نقش یک فعال رسانه‌ای یا به اصطلاح پاپاراتزی را برعهده دارد که فساد چهره‌های مشهور را افشا می‌کند.

 

سریال بی‌ نشان درباره «شهاب ادهم» سردبیر یک سایت خبری و خبرنگار پیش کسوت است که دغدغه مبارزه با فساد اقتصادی را دارد، به مشکلات اقتصادی مردم می‌پردازد و شخصیت درستکار و جسوری است. موازی با این موضوع، ماجرای ازدواج دختر «شهاب» با جوانی به نام «مسعود» که خانواده ثروتمندی دارد نیز روایت و به چالش‌های این ازدواج پرداخته می‌شود.

فعالیت‌های «شهاب» برای افشای فسادهای اقتصادی و از طرف دیگر نفوذ برادرزاده او به پشت پرده زندگی سلبریتی‌ها می‌تواند مخاطب عام تلویزیون را با خود همراه کند. مضاف بر این که پرداختن به فساد و رانت، هرچند بدون ذکر نام و نشانی، همواره جذابیت خاص خود را برای بیننده دارد که در این مورد نیز به نظر می‌رسد برگ برنده اصلی سریال تازه راما قویدل، همین موضوع است.

در عین حال افشاگری‌های «شهاب» علیه رانت، واجد نوعی هیجان است که جذابیت‌هایی برای تماشاگر دارد. شخصیتی که البته برای مبارزه با فساد، هزینه می‌دهد و بازداشت می‌شود و می‌تواند به نوعی یک قهرمان در امر مبارزه با فساد اداری و اقتصادی لقب گیرد.

این شخصیت مسئولیت سردبیری «بیدارنیوز» را برعهده دارد، اما در دو قسمت ابتدایی سریال دیدیم که بیشتر وظایف یک خبرنگار را انجام می‌دهد. تصویری که از خانواده «شهاب» نشان داده می‌شود نیز همراه با اغراق و کلیشه‌هاست. او در کنار همسر و دخترش زندگی خوبی دارد و مخاطب شاهد خانواده‌ای خوشبخت است که مدام با مهربانی و آرامش با یکدیگر صحبت می‌کنند.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *