دانلود سریال بی نشان قسمت 5 | قسمت پنجم بی نشان با لینک مستقیم

دانلود سریال بی نشان قسمت 5 | قسمت پنجم بی نشان با لینک مستقیم

دانلود سریال بی نشان قسمت 5 دانلود قسمت پنجم سریال بی نشان همراه با کیفیت اصلی و لینک مستقیم را در یا صفحه ببینید.

دانلود سریال بی نشان قسمت 5 | قسمت پنجم بی نشان با لینک مستقیم

دانلود سریال بی نشان قسمت 5

سریال بی نشان یکی از سریالهای شبکه سوم سیما بوده که توسط راما قویدل کارگردانی شده است و بازیگران شناخته شده در آن حضور دارد.

این سریال از اوایل دهه محرم برای آنتن شبکه سوم سیما رفته و هر شب از شبکه سه پخش میشود .

داستان این سریال خانوادگی و عاشقانه میباشد بازیگران شناخته شده همچون نیوشا ضیغمی و مجید واشقانی و پرویز فلاحی پور و قاسم زارع و مریم کاویانی و نیلوفر پارسا در آن حضور دارند و توانستند که سریال جذابی را به نمایش بگذارند.

آقای راما قویدل کارگردان سرشناس کشورمان در کارنامه خود سریالهای همچون دیوار شیشه‌ای و خانواده دکتر ماهان و آیدا را کارگردانی کرده است .

حالا با سریال بی نشان گام دیگری را در عرصه سریال سازی برداشته است این سریال در 30 قسمت از شبکه سوم سیما پخش می‌شود تهیه کنندگی آن را مرتضی رزاق کریمی برعهده دارد و نویسندگی آن به صورت مشترک بر عهده آزیتا ایرایی و به حدی همزه می باشد.

مرتضی رزاق کریمی، تهیه‌کننده سریال درباره‌ی جزئیات تولید سریال «بی نشان» گفت: این سریال در ژانر درام خانوادگی ـ اجتماعی برای گروه فیلم و سریال شبکه سه تهیه و تولید شده است. تحقیق و نگارش فیلمنامه این مجموعه تلویزیونی از حدود دو سال و نیم پیش آغاز شده است و آزیتا ایرایی و مهدی حمزه به طور مشترک نویسندگی این سریال را بر عهده دارند.

مرتضی رزاق کریمی در ادامه درباره‌ی این مجموعه تلویزیونی گفت: پژوهش و تحقیق برای گروه کارگردانی «بی نشان» از اهمیت خاصی برخوردار است؛ چراکه می‌خواستیم قصه مبتنی بر واقعیت‌های جامعه امروز باشد و داستان برای مخاطب باورپذیر و ملموس باشد.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *