دانلود سریال بی گناه قسمت ۲۱ بیست و یکم (کامل) قسمت 21 سریال بیگناه

دانلود سریال بی گناه قسمت ۲۱ بیست و یکم (کامل) قسمت 21 سریال بیگناه

دانلود سریال بی گناه قسمت ۲۱ بیست و یکم (کامل) قسمت 21 سریال بیگناه

دانلود سریال بی گناه قسمت ۲۱ بیست و یکم (کامل) قسمت 21 سریال بیگناه با لینک مستقیم و کیفیت اصلی سریال بی گناه را در ادامه ببینید.

دانلود سریال بی گناه قسمت 21

نام : سریال بی گناه
کارگردان : مهران احمدی
ژانر : خانوادگی و اجتماعی
پخش کننده:  فیلیمو
قسمت: 2
دانلود : دانلود قسمت 21 با لینک مستقیم
دانلود دانلود همه قسمت های سریال بی گناه  
بازیگران :
مهران احمدی، محسن کیایی، شبنم مقدمی در نقش فروغ فر، مسعود رایگان، رویا تیموریان ماهور الوند، ویشکا آسایش، مهرانه مهین ترابی، آتیلا پسیانی، نسرین نصرتی

معرفی سریال

سریال بی گناه در قسمت جدید موفق شده مخاطبان را حسابی غافلگیر کند این سریال به اواخر داستان خود رسیده است و باید ببینید چگونه به اتمام میرسد .

سریال «بی گناه» بر اساس شهرت و ناسازگاری ترسیم فضا با واقعیت و نمایش موقعیت های مجلل، فضایی رویایی را به تصویر می کشد که به دلیل دوری این روایت از واقعیت سطح زندگی اقشار عمومی جامعه، این حس را ایجاد می کند. شکست و ناامیدی را برای عموم به ارمغان خواهد آورد.

شبکه نمایش خانگی را باید حوزه فرهنگی بسیار مهم و حساسی دانست. زیرا تمرکز یا مقصد اصلی جامعه درون خانواده هاست. با توجه به اینکه خانواده رکن اساسی و هسته اصلی جامعه است، هرگونه تأثیرگذاری بر آن به کل ساختار جامعه تسری می یابد.

با این وجود الگوبرداری از این مجموعه نمایش‌ها از سریال‌های درام ترکی و بیان داستان حول محور عشق‌های متعدد و مثلث‌هایی با مضمون خیانت که اساساً مغایر با آداب و رسوم و فرهنگ اسلامی و سنتی جامعه ماست، منجر به تغییر سلیقه و تردید می‌شود. در هویت فرهنگی و موجب گسترش سبک زندگی غربی و محکومیت ارزش های دینی و انقلابی می شود.

سریال «بی‌گناه» یکی از تازه‌ترین آثار نمایش خانگی است که به قسمت‌های پایانی خود نزدیک شده است. اثری که با همراهی برادران کیایی و اینبار با کارگردانی مهران احمدی ساخته شده و نه تنها در اسم شبیه تولید قبلی ایشان (هم‌گناه) که در جنس قصه و مضمون، انتخاب بازیگر و حتی روایت هم بسیار شبیه به آن است. در این سریال نیز همچون هم‌گناه شاهد روابط متزلزل درونی یک خانواده بزرگ هستیم. با این تفاوت که سریال «هم‌گناه» ریتم تندتری داشت و نوع روایت قصه مخاطب را بیشتر جذب می‌کرد و «بی‌گناه» کند و خالی از جذابیت‌های روایی است.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *