دانلود سریال تمام رخ قسمت ۱۶ شانزدهم (کامل از تلوبیون و آپارات) قسمت 16

دانلود سریال تمام رخ قسمت ۱۶ شانزدهم (کامل از تلوبیون و آپارات) قسمت 16

دانلود قسمت 16 سریال تمام رخ قسمت شانزدهم (کامل از تلوبیون و آپارات) قسمت 16 با لینک مستقیم و کیفیت اصلی سریال تمام رخ امشب را تماشا کنید.

دانلود سریال تمام رخ قسمت ۱۶ شانزدهم (کامل از تلوبیون و آپارات) قسمت 16

دانلود قسمت 16 سریال تمام رخ

سریال تمام رخ به کارگردانی احمد معظمی جدیدترین اثر تلویزیونی بوده که از شبکه سوم سیما پخش می شود داستان این سریال مخاطبان تلویزیونی را به یاد سریال سرجوخه می‌اندازد سریالی که آنه هم توسط احمد معظمی کارگردانی شده است

خلاصه داستان

داستان سریال درباره یک پزشک داروساز و نخبه بوده که نامش پیمان می باشد او با همسرش اختلافاتی داشته و به همین دلیل رویای بلند پروازی در سر دارد در فضای مجازی با یک زن فرانسوی به نام بریژیت آشنا می‌شود که این زن از جاسوسانی بوده که میخواهد از طریق او به اطلاعات مهم پزشکی دست پیدا کند.

سریال تمام رخ با موضوع سیاسی و امنیتی و تروریسم اقتصادی سعی دارد که مخاطبان را با این موضوع آشنا کند آقای کارگردان تلاش کرده که ترکیبی از بازیگران نسل قدیم و جدید را در کنار هم قرار بدهد داستان را به خوبی روایت کند کاری که می‌تواند ریسک بسیار بزرگی برای او باشد که برای یک شبکه پر مخاطب تولید شده است.

آقای معظمی و خلاف برخی از کارگردان هایی که سعی دارند برای جذب مخاطب از بازیگران محبوب استفاده کند اما این کارگردان در سریال های خود از چهره های جوان رونمایی می کند که هر کدام از آنها به عنوان یک ستاره در آینده شناخته می شود.

بهزاد خداویسی، نگین صدق‌گویا، ویدا جوان، آرش آصفی، علیرام نورایی و مهدی سلوکی از بازیگرانی هستند که در «تمام رخ» ایفای نقش کرده‌اند. بهزاد خداویسی در نقش «پیمان» به عنوان یکی از شخصیت های اصلی قصه، بازی قابل توجهی ندارد. معلوم نیست تسلط این بازیگر به زبان فرانسوی تا چه اندازه در انتخاب او برای این نقش تاثیرگذار بوده است، اما ایفای نقش «پیمان» توسط یک بازیگر جوان‌تر، می‌توانست انتخاب مناسب‌تری برای این نقش باشد. نگین صدق‌گویا در نقش همسر متکبر و بدجنس «پیمان» در نقش متفاوتی ظاهر شده و بازی خوبی دارد. در عملکرد دیگر بازیگران مانند ویدا جوان، شیدا یوسفی و احسان امانی که فعلا در قسمت‌های ابتدایی حضور پررنگی در سریال داشته‌اند، نقطه ضعف و ایراد خاصی دیده نمی‌شود.

 

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *