دانلود سریال تمام رخ قسمت ۱۹ نوزدهم (کامل از تلوبیون و آپارات) قسمت 19

دانلود سریال تمام رخ قسمت ۱۹ نوزدهم (کامل از تلوبیون و آپارات) قسمت 19

دانلود سریال تمام رخ قسمت ۱۹ نوزدهم (کامل از تلوبیون و آپارات) قسمت 19

دانلود قسمت ۱۹ سریال تمام رخ قسمت نوزدهم (کامل از تلوبیون و آپارات) قسمت 19 سریال تلویزیونی تمام رخ امشب را در این صفحه ببینید.

دانلود قسمت ۱۹ سریال تمام رخ

برای تماشا و دانلود اینجا را ضربه بزنید

سریال تمام رخ به قسمت 19 خود رسیده است و مخاطبانش کنجکاوتر از گذشته داستان را دنبال میکنند سریال که داستان سیاسی و امنیتی آن توجه بسیاری از مردم را به خود جلب کرده است.

«تمام رخ» زندگی خانواده هایی با شخصیت ناپایدار را به تصویر می کشد و با توجه به تربیت آنها، احتمال تقلب و آلوده شدن آنها در سایت های شرط بندی وجود دارد. طمع پول زیاد در نبود امنیت و محبت در خانواده، فرد را به سمت خیانت و حتی خیانت و طلاق عاطفی سوق می دهد. بهزاد خداویسی در این سریال نقش پیمان، داروساز نخبه را بازی می کند. او داماد مردی ثروتمند به نام شیبانی است. پیمان در زندگی شخصی خود مدام توسط همسرش تحقیر می شود. او یکی از سایت های داروسازان فرانسوی را برای موفقیت در ماموریتی در خارج از کشور که به یک فرد مسلط به زبان فرانسه نیاز دارد، ادغام می کند. او در این سایت با خانم جوانی داروساز به نام بریژیت آشنا شد و همین رابطه باعث شد که پیمان بیش از پیش از همسرش فاصله بگیرد و دل به عشق این زن فرانسوی بدهد.

محتوا مهمترین بحث در این مجموعه است. این اثر قرار است موضوعی استراتژیک در نظر بگیرد اما این مجموعه مانند «گاندو» اثری صرفا سفارشی است که به دنبال به تصویر کشیدن واقعیت نیست و در این بین تنها اثری مانند «خانه امن» توانسته فاصله بگیرد. خود چند کلیشه است. در این سریال شاهد همان روایت تکراری آدم های خوب و بد هستیم که فقط با دسته بندی های خاص مورد توجه قرار می گیرد، البته این مشکل در بین تولیدات امنیتی تلویزیون رایج است، گویی گوش سنجی برای حل آن وجود ندارد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *