دانلود سریال تمام رخ قسمت ۲۶ بیست و ششم (کامل از تلوبیون) قسمت 26

دانلود سریال تمام رخ قسمت ۲۰ بیستم (کامل از تلوبیون و آپارات) قسمت 20

دانلود سریال تمام رخ قسمت ۲۰ بیستم (کامل از تلوبیون و آپارات) قسمت 20

دانلود سریال تمام رخ قسمت ۲۰ بیستم (کامل از تلوبیون و آپارات) قسمت 20 اهمراه با لینک مستقیم و کیفیت اصلی را در ادامه ببینید.

سریال تمام رخ یکی از سریالهای تلویزیونی و محبوب این شبها بوده که از شبکه سوم سیما پخش میشود و مخاطبان زیادی را به دست آورده است آقای معظمی کارگردان این سریال بوده که قبلا نیز سریال سرجوخه را تولید کرده بود و حالا با داستانی متفاون به سراغ تمام رخ رفته است و به قسمت 20 رسیده است و به شما پیشنهاد میکنیم این سریال را دنبال کنید.

دانلود سریال تمام رخ قسمت ۲۰ بیستم

برای تماشا و دانلود اینجا را ضربه بزنید

«تمام رخ» زندگی خانواده هایی با شخصیت ناپایدار را به تصویر می کشد و به دلیل تربیت آنها، احتمال کلاهبرداری و آلوده شدن آنها در سایت های شرط بندی وجود دارد. طمع پول زیاد در نبود امنیت و محبت در خانواده، فرد را به سمت خیانت و حتی خیانت و طلاق عاطفی سوق می دهد. بهزاد خداویسی در این سریال نقش پیمان، داروساز نخبه را بازی می کند. او داماد مردی ثروتمند به نام شیبانی است. پیمان در زندگی شخصی خود مدام توسط همسرش تحقیر می شود. او یکی از سایت های داروسازان فرانسوی را ادغام می کند تا بتواند در یک ماموریت در خارج از کشور موفق شود که به یک فرد مسلط به زبان فرانسه نیاز دارد. او در این سایت با زن جوانی داروساز به نام بریژیت آشنا شد و همین رابطه باعث شد که پیمان بیش از پیش از همسرش فاصله بگیرد و دل به عشق این زن فرانسوی بدهد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *