دانلود سریال تمام رخ قسمت ۲۵ بیست و پنجم (کامل از تلوبیون) قسمت 25

دانلود سریال تمام رخ قسمت ۲۵ بیست و پنجم (کامل از تلوبیون) قسمت 25

دانلود سریال تمام رخ قسمت ۲۵ بیست و پنجم (کامل از تلوبیون) قسمت 25

دانلود سریال تمام رخ قسمت ۲۵ بیست و پنجم (کامل از تلوبیون) قسمت 25 همراه با لینک مستقیم و کیفیت اصلی را ببینید.

سریال تمام رخ یکی از سریال های شبکه سه سیما بوده که با موضوع و داستان جذاب به شدت مورد توجه قرار گرفته است به خصوص حضور بازیگران شناخته شده و محبوب در این سریال باعث شده که داستان خیلی  جذاب پیش بروند.

دانلود سریال تمام رخ قسمت ۲۵ بیست و پنجم

این سریال نیز توسط آقای معظمی کارگردانی شده و داستان سیاسی را دنبال میکند که درباره یک زن نفوذی فرانسوی است که میخواهد اطلاعات یک پزشک ایرانی را تخلیه اطلاعاتی کند.

ز این سریال ریسک بزرگی کرده است زیرا هنرمندانی را در نظر گرفته است که به روزها برخلاف روش معمول کارگردانان امروزی که ترجیح می دهند با هنرمندان با چهره های متعدد قرارداد ببندند تا تعداد بینندگان سریال هایشان بیشتر شود، چهره زیادی ندارند.

رخلاف گذشته که سوژه غالب مجموعه‌ها به ملودرام ختم می‌شد در دوره اخیر به خاطر تمایل تهیه کنندگان و کارگردانان بر دست گذاشتن روی سوژه‌های بکر و جذاب که علاوه بر جنبه سرگرمی به دنبال تأمین نیازهای ذهنی مخاطب در قالب قرار دادن پیام‌های شفاف و عامه فهم جهت ارتقاء سطح دانسته‌های مخاطبان است و شاید درست به همین دلیل شاهد تنور گرم مخاطبان سریال‌های تلویزیونی و رونق این گونه سریال‌ها هستیم.

به نظر می‌رسد سریال «تمام رخ» مثال عینی این گونه تولیدات باشد که بر مبنای سوژه‌های امنیتی – اجتماعی، تحریم و تروریسم اقتصادی پا گرفته است و پیش بینی می‌شود گوی سبقت را از سایر سریال‌های در حال پخش از سیما در کمترین زمان ممکن برباید و مورد توجه و استقبال مخاطبان پرشماری قرار گیرد یا این که دستکم جای خود در بین سریال‌های خیابان خلوت کن سیما باز کند.

نکته آخر اینکه بیشتر سریال‌های اخیر تلویزیون نتوانسته‌اند رضایت مخاطبان را کسب کنند، آن‌ها عموما دچار فقدان قصه و روایت جذاب‌ و هیجان انگیز هستند. ضعف ساختاری دارند و درگیر کلیشه‌ها و فاقد جذابیت اولیه زیبایی‌شناسی هستند. در کل نه محتوای چندان جذابی را پیش کشیده‌اند  و نه فرم و شیوه بیان خاصی دارند. ما در این گزارش با رویکردی مثبت به استقبال سریال جدید شبکه سه رفته‌ایم و این امید را داریم که بالاخره چشممان به جمال اثری زیبا و تاثیرگذار روشن شود. اثری که موضوع گفتگوهای مردم شود و به روزهای سرد زمستانی گرما ببخشد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *