دانلود سریال تمام رخ قسمت ۲۶ بیست و ششم (کامل از تلوبیون) قسمت 26

دانلود سریال تمام رخ قسمت ۲۶ بیست و ششم (کامل از تلوبیون) قسمت 26

دانلود سریال تمام رخ قسمت ۲۶ بیست و ششم (کامل از تلوبیون) قسمت 26

دانلود سریال تمام رخ قسمت ۲۶ بیست و ششم (کامل از تلوبیون) قسمت 26 با لینک مستقسم و کیفیت اصلی را در این صفحه ببینید.

دانلود قسمت ۲۶ سریال تمام رخ

سریال تمام رخ با داستان سیاسی و امنیتی موفق شده مخاطبان بسیاری را به دست آورد آقای معظمی که تجربه  ساخت سریال های امنیتی را حسابی در کارنامه خود دارد این بار هم با سریال تمام رخ گام دیگر را در تلویزیون برداشته است.

داستان سریال

داستان درباره پزشک داروساز بوده که با یک زن فرانسوی آشنا می شود غافل از اینکه این زن جاسوس بوده و می‌خواهد او را تخلیه اطلاعاتی کند.

این داروساز ایرانی به خاطر زن فرانسوی همسر خود را طلاق داده و با زن خارجی ازدواج می کند و بعد از گذشت مدتی متوجه شده که فریب او را خورده است.

درباره تمام رخ گفته می شد که فصل دوم سریال سرجوخه است اما بعد از پخش این مجموعه مشخص شد که داستان مجزا دارد .

حالا قسمت بیست و ششم سریال رازهای بیشتری از معمای داستان برملا می‌شود.

به شما پیشنهاد می‌کنیم که اگر سریال را ندیده اید در آرشیو سایت شبونه تماشا کنید.

آقای معظمی از کارگردان های معروف و کاربلد کشورمان بوده که تصمیم گرفته برای تلویزیون سریال بسازد این در حالی است که بسیاری از کارگردان های سرشناس برای شبکه نمایش خانگی اقدام به ساخت سریال میکند.

سریال تمام رخ به عبارتی فصل دوم از سریال سرجوخه می باشد که قرار است در آن به موضوع تحریم و تروریسم اقتصادی اشاره شود. همچنین در این سریال به معضلاتی که گاهی اوقات افرادِ‌ فریب خورده را تا آلوده شدن در سایت‌های شرط‌بندی می‌ کشاند نیز اشاره می شود.

زندگی شخصیت‌های این سریال خصوصاً شخصیت‌های محوری داستان، عادی و طبیعی پیش می‌رود تا اینکه برای بدست آوردن پولِ بیشتر راه خطا را به مسیر درست ترجیح می‌دهند؛ تا مرزِ وطن‌فروشی و خیانت پیش می‌روند اما باز کانونِ‌ گرم خانواده است که جلوی این به آخرِ خط رسیدن را می‌گیرد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *