دانلود سریال تمام رخ قسمت ۷ هفتم (کامل از تلوبیون و آپارات) با کیفیت اصلی

دانلود سریال تمام رخ قسمت ۷ هفتم (کامل از تلوبیون و آپارات) با کیفیت اصلی سریال تمام رخ قسمت هفتم سریال تمام رخ را در ادامه ببینید.

دانلود سریال تمام رخ قسمت ۷ هفتم (کامل از تلوبیون و آپارات) با کیفیت اصلی

دانلود سریال تمام رخ قسمت ۷ هفتم

سریال تمام رخ با داستان و موضوع سیاسی به قسمت هفتم رسیده است و موفق شده بیننده های زیادی را به دست اورد.

برای تماشا و دانلود اینجا را ضربه بزنید

در سال‌های اخیر سریال‌هایی با مسائل سیاسی و امنیتی در ایران رونق گرفته و نام خانوادگی معظمی را به عنوان کارگردان این مجموعه‌های تلویزیونی می‌شنویم. آثاری چون سرق روح، تروور کشموس، خانه امن، گروهبان به کارگردانی احمد معظمی. اکنون به نظر می رسد که برادرش محمود معظمی قصد دارد مانند برادرش وارد تروریسم اقتصادی شود.

داستان سیاسی هیجان انگیز

ژانر سریال ایرانی پر از اکشن، پلیسی و هیجان انگیز به کارگردانی محمود معظمی و تهیه کنندگی ابوالفضل صفری است. طرح و فیلمنامه این سریال نیز توسط آزیتا خیری انجام شده است. این اثر به زودی از شبکه سوم سیما پخش خواهد شد.

ظاهراً این اثر نیز مسیر کاری تلویزیون باب مرتبط با مسائل امنیتی و اقتصادی را در پیش خواهد گرفت و داستان جدیدی از خیانت کنندگان به کشور را به مردم عرضه خواهد کرد. با وجود بازیگران و تجربیات آثار مشابه، احتمالاً نمرات سریال های ایرانی قابل قبول است.

همچنین ببینید:

از نکات جالب این سریال حضور بازیگر اوکراینی در این سریال است در سال‌های اخیر سریال‌هایی با مسائل سیاسی و امنیتی در ایران رونق گرفته و نام خانوادگی معظمی را به عنوان کارگردان این مجموعه‌های تلویزیونی می‌شنویم. آثاری چون سرق روح، تروور کشموس، خانه امن، گروهبان به کارگردانی احمد معظمی. اکنون به شاید ۵ سال پیش، سوتلانا که در ایران بیشتر با نام لانا شناخته می‌شود گمانش را هم نمی‌کرد که روزی به عنوان بازیگر در فیلم‌ها و سریال‌های ایرانی در نقش‌های اصلی ظاهر شود. البته علاقمندی او به ایران، فرهنگ و آداب رسوم ایرانی انگیزه‌ای شد تا در رشته ادبیات و زبان فارسی در یکی از دانشگاه‌های معتبر اوکراین دانش‌آموخته شود.ظر می رس

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *