دانلود سریال جادوگر قسمت دوازدهم ۱۲ ( قسمت 12) کامل

دانلود سریال جادوگر قسمت ۱۲ دوازدهم ( قسمت 12) کامل

دانلود قسمت دوازده سریال جادوگر قسمت دوازدهم ۱۲ ( قسمت 12) کامل با لینک مستقیم و کیفیت اصلی را در این صفحه مشاهده نمایید.

دانلود سریال جادوگر قسمت یازدهم

 

دانلود سریال جادوگر قسمت دوازدهم ۱۲ ( قسمت 12) کامل

سریال جادوگر سریال طنز و جذاب توسط آقای مسعود ارزیابی کارگردانی شده است توانسته مخاطبان زیادی به دست اورد

این سریال در شبکه نمایش خانگی از طریق فیلیمو و نماوا عرضه می گردد و در مدت کمی توانسته مخاطبان زیادی را به دست آورد .

بازیگران شناخته شده همچون احمد مهرانفر و جواد رضویان و نسیم ادبی و مریم مومن و فقیهه سلطانی در آن به ایفای نقش می‌پردازند.

سریال درباره قدرت و جهانگیر بوده که در کار جلال استناد می باشند آنها تحت تعقیب ماموران نیروی انتظامی قرار گرفتند و تصمیم دارند که از کشور فرار کنند اما متوجه می‌شوند که با جادوگری و رمالی می توانند کاسبی بهتری را به دست آوردند.

با اینکه پلیس آن ها را ردیابی کرده است اما این دو نفر به دلیل طمعی که دارند به کار خود می‌پردازند و اتفاقاتی که برای آنها رخ می‌دهد داستان طنز این سریال را شکل می‌دهد

تا به حال ۱۲ قسمت سریال عرضه شده است که به دلیل ماه محرم پخش این سریال متوقف شده است بعد از دهه محرم مجدداً پخش آن از سر گرفته شد آقای اطیابی کارگردان این سریال در کارنامه خود سریال کامیون و سهمی برای دوست را در کارنامه دارد .

همچنین فیلم های دینامیک و تگزاس و مصائب دوشیزه و خروس جنگی را کارگردانی کرده است و با داستان های طنز و خوبی مسلط می باشد به شما پیشنهاد میکنیم که قسمت ۱۲ این سریال را در این صفح دانلود کنید و از تماشای آن لذت ببرید.

نام مسعود اطیابی را می توان در بین کارگردانان و تهیه‌کنندگانی قرار داد که با تولید محصولات کمدی گیشه پسند، بازار هدف از پیش تعیین شده ای برای خود برگزیده است. بازار هدفی که اتفاقا کم رونق هم نیست!

اطیابی با «خروس جنگی» و «اخلاقتو خوب کن»، خود را به عنوان یک کارگردان کمدی ساز معرفی کرد و بعد از ساخت چند اثر در سایر ژانرها، با تگزاس ۱ و ۲ به جمع فیلم های کمدی پرفروش برگشت و در نهایت با دینامیت که صاحب عنوان پرفروش ترین فیلم سینمایی ایران است، به معنای واقعی کلمه گیشه ی سینمای ایران را فتح کرد.

با این تفاسیر و گرم گرفتن بازار محصولات طنز در شبکه های نمایش خانگی، ورود اطیابی به این بازار دور از انتظار نیست. اما آیا سریال جادوگر نیز همان بوده که انتظارش می رفت؟

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *