دانلود سریال جیران قسمت هجدهم قسمت ۱۸ (قسمت 18 سریال جیران)

دانلود کامل سریال جیران قسمت آخر با لینک مستقیم

دانلود سریال جیران قسمت آخر با لینک مستقیم و آخر داستان سریال جیران با لینک مستقیم و کیفیت اصلی را در این صفحه ببینید.

  • نام سریال : جیران
  • قسمت : خر
  • کارگردان : حسن فتحی
  • تاریخ پخش : 20 خرداد 1401
  • ژانر : تاریخی – عاشقانه
  • رده سنی : 18+
  • مدت زمان : 50 قیقه
  • پلتفرم : فیلیمو
  • دانلود قسمت 18 با لینک مستقیم

دانلود سریال جیران قسمت هجدهم قسمت ۱۸ (قسمت 18 سریال جیران)

جیران تازه‌ترین مجموعه نمایش خانگی ساخته حسن فتحی می باشد، که از تاریخ ۲۴ بهمن ماه سال ۱۴۰۰ شروع به پخش نموده است. یک مجموعه تاریخی/ عاشقانه که موضوع آن در تاریخ دوره قاجاریه سپری می‌شود. زنهار که طراز و طریقت گم شده و مجاز و حقیقت به هم آمیخته. سهم رعیت کابوس می‌باشد وسهم سلطان تخت طاووس. کجا میباشد تدبیر کریم خان که تاج شاهی پس بگیرد از ما ندانم کارها؟ کجا می‌باشد شمشیر نادر که انتقام بگیرد از ما خرابکارها؟ مملکت آشفته می باشد و امیرکبیر در گور پنهان شده است. هر اسمی آبستن ننگ می‌باشد و هر صلحی آبستن جنگ. انسان قبله عالم نیز که باشد پناه می‌خواهد. قلعه‌ ای می‌خواهد که جان پناهش باشد. برای فرزند انسانی هیچ قلعه ای محکم تر از عشق نمی باشد. بروید همه جا جار بزنید که: ایهاالناس! دیروز در حوالی تجریش پادشاه شما عاشق شد…..

در مجموعه جیران چهره هایی از جمله: امیر جعفری، امیرحسین فتحی، بابک حمیدیان، بهرام رادان، پریناز ایزدیار، رعنا آزادی‌ ور، گلاره عباسی، مریلا زارعی، الهام نامی، پاشا جمالی، رویا تیموریان، ستاره پسیانی، غزل شاکری، مهدی پاکدل، نهال دشتی و هومن برق‌نورد نیز هنرمندانی هستند، که در این مجموعه هنرنمایی می‌کنند. افزودنی است، که این مجموعه در ساعت ۸ آدینه هر هفته در سایت کول دانلود روی آنتن می‌رود. بلاخره بعد از فراز و نشیب‌های بسیار و تبلیغ های طولانی، قسمت نخست مجموعه جیران ساخته حسن فتحی در تاریخ روز یکشنبه منتشر شد.

حسن فتحی بعد از موفق بودن در مجموعه شهرزاد به یک برند در شبکه نمایش خانگی مبدل شد. شهرزاد مجموعه ای بود که نقطه عطف مهمی در این مدیوم به شمار می‌آید و خیلی از مناسبت‌های فعلی بازار پخش آنلاین را پی ریزی نموده است. به خاطر همین می باشد اثر بعدی آقای فتحی بعد از شهرزاد اثر مهمی می‌باشد و انتظار ها را از ایشان بیشتر می‌کند.

جیران در قسمت نخست دو فضا را به طور موازی روایت نموده است، بیننده ای که کوچکترین آشنایی با درام داشته باشد.

خیلی راحت می‌تواند این حدس را بزند که قرارمی باشد چه ماجرایی پیش بیاید. این را می توان در نظر گرفت که همیشه فرم می‌تواند محتوا را به حد خودش برساند. پس اگر بعد از شهرزاد مثلث های عاشقانه رواج بسیار پیدا نمود و گاهی وقتها آثار شابلونی از فرمول درام شهرزاد بودند، فرد حسن‌فتحی باید در اثر جدیدش، پیچیدگی و ماجرای جدیدی را در صورت گیری یک قصه عاشقانه رقم بزند. دیالوگ‌نویسی مجموعه به دو پاره تقسیم شده است، بعضی دیالوگها با ادبیاتی نزدیکتر به دوران قاجار نویسندگی شده است

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *