دانلود سریال جیران قسمت ۲۰ بیستم (قسمت 20 سریال جیران)

دانلود سریال جیران قسمت ۲۰ بیستم (قسمت 20 سریال جیران)

دانلود سریال جیران قسمت بیستم قسمت ۲۰ (قسمت 20 سریال جیران) همراه با لینک مستقیم و کیفیت اصلی را در این صفحه ببینید.

دانلود سریال جیران قسمت ۲۰ بیستم (قسمت 20 سریال جیران)

دانلود سریال جیران قسمت بیستم

  • نام سریال : جیران
  • قسمت : 20
  • کارگردان : حسن فتحی
  • تاریخ پخش : 3 تیر 1401
  • ژانر : تاریخی – عاشقانه
  • رده سنی : 18به بالا
  • مدت زمان : 50 قیقه
  • پلتفرم : فیلیمو
  • دانلود قسمت 20 با لینک مستقیم

سریال جیران یکی از کارهای تاریخی و عاشقانه از حسن فتحی بوده که در این ژانر تخصص زیادی دارد و علاقه فراوانی برای ساخت سریال های تاریخی دارد .

سریال جیران به داستان عشقی ناصرالدین شاه و جیران می‌پردازد که نقش ناصرالدین شاه را بهرام رادان و نقش جیران را پریناز ایزدیار قرار دارد تا بحال انتقادات زیادی به سریال جیران وارد شده است برخی ها داستان را تحریف شده می دانند و معتقدند که حسن فتحی برای جذابیت سریالش تاریخ را تغییر داده است برخی دیگر انتخاب بهرام رادان به عنوان ناصرالدین شاه را مناسب ندانسته و درباره این سریال انتقادات زیادی به وجود آمد به هر حال طرفداران خاص خود را دارد و موفق شده در روزهای گذشته به شدت مورد توجه قرار بگیرد حضور بازیگرانی همچون بهرام رادان و پریناز ایزدیار و امیرحسین فتحی و مهدی پایدار و ستاره پسیانی و غزل شاکری توانست تا به حال مخاطبان خود را به دست آورد حسن فتحی در کارنامه خود سریال شهرزاد را نیز دارد او همچنین سریال های در مسیر زاینده رود و شب دهم و پهلوانان نمی میرند را کارگردانی کرده است.

دانلود سریال جیران قسمت نوزدهم

.

✅ دانلود همه قسمت های سریال جیران

یکی از دلایل موفقیت «شهرزاد» به حضور نویسنده‌ای موفق به نام نغمه ثمینی در کنار فتحی برمی‌گشت. ثمینی از نمایشنامه نویسان مطرح کشور است که توانایی‌های زیادی در نگارش موقعیت‌های عاشقانه دارد. بخشی از داستان و دیالوگ‌های عاشقانه‌ی «شهرزاد» محصول توانایی‌های ثمینی بود و او با قلم جادویی‌اش بخش مهمی از بار سریال را به دوش می‌کشید.

صرار فتحی به بازی دادن به پسرش و سپردن نقش‌های اصلی به او در چنین مواقعی کار خودش را می‌کند و به سریال ضربه می‌زند. امیرحسین فتحی بازیگر سطح بالایی نیست و با آن نحوه‌ی دیالوگ‌‌گویی نباید هر نقشی را به او سپرد، ولی خب او پسر کارگردان است و باید نقش‌های اصلی را تصاحب کند!

در خلاصه داستان سریال تازه حسن فتحی آمده است: زنهار که طراز و طریقت گم شده و مجاز و حقیقت به هم آمیخته. سهم رعیت کابوس است و سهم سلطان تخت طاووس. کجاست تدبیر کریم‌خان که تاج شاهی پس بگیرد از ما ندانم‌کارها؟ کجاست شمشیر نادر که انتقام بکشد از ما خراب‌کارها؟ مملکت آشفته است و امیرکبیر در گور خفته است. هر نامی آبستن ننگ است و هر صلحی آبستن جنگ. آدمیزاد قبله عالم هم که باشد پناه می‌خواهد. قلعه‌ای می‌خواهد که جان‌پناهش باشد. برای اولاد آدم هیچ قلعه‌ای محکم‌تر از عشق نیست. بدهید همه‌جا جار بزنند که : ایهالناس! دیروز در حوالی تجریش پادشاه شما عاشق شد

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *