دانلود سریال جیران قسمت ۲۸ بیست و هشتم قسمت 28 (کامل)

دانلود سریال جیران قسمت ۲۸ بیست و هشتم قسمت 28 (کامل)

دانلود سریال جیران قسمت ۲۸ بیست و هشتم قسمت 28 (کامل)

دانلود سریال جیران قسمت ۲۸ بیست و هشتم قسمت 28 (کامل) همراه با لینک مستقیم و کیفیت اصلی را در این صفحه ببینید.

دانلود سریال جیران قسمت بیست و هفتم

سریال جیران یکی از بزرگ‌ترین آثار نمایش خانگی ایران است که روایتگر دوران پس از مرگ امیرکبیر و زمانی بوده که ناصرالدین شاه با جیران آشنا می‌شود.

علاقه‌مندان کارهای حسن فتحی و این اثر از مدت‌ها قبل در انتظار پخش آن بودند. اما با توجه حاشیه‌های پیش‌آمده برای این سریال، در روزی که پخش آن وعده داده شده بود، منتشر نشد و در نهایت هم اعلام شد این مجموعه برای انتشار به یک هفته دیگر زمان نیاز دارد.

اما داستان این سریال در مورد سوگلی و همسر ناصرالدین شاه قاجار، جیران (پریناز ایزدیار) است. قصه این سریال مربوط به زمان پادشاهی این شاه قاجاری است که در مقطع عاشق جیران می شود.

دانلود سریال جیران قسمت ۲۸ بیست و هشتم قسمت 28 (کامل)

در خلاصه داستان این سریال به این صورت آمده است :داستان سریال درباره‌ عشق ناصرالدین شاه به یکی از زنان حرمسرایش به نام جیران است. جیران یکی از همسران محبوب و اولین سوگلی ناصرالدین‌شاه بوده. جیران، با سایر زنان دربار ناصرالدین‌شاه فرق داشته. شیفته شکار و اسب سواری بوده و هنگام سواری، چکمه و لباس مردانه می‌پوشیده. اولین بار برای فرا گرفتن رقص به دربار قاجار راه پیدا می‌کند ناصرالدین شاه در اولین نگاه به او دل می‌بندد.

ساخت فیلم یا سریال درباره تاریخ معاصر، به همان اندازه که جذاب و وسوسه کننده به نظر می رسد به همان نسبت هم می تواند چالشی بزرگ بر سراه سازندگان آن ایجاد کند. چرا که وفاداری کامل به تاریخ و بازسازی نعل به نعل آن، از جذابیت های دراماتیک کار کاسته و می تواند باعث ریزش گسترده مخاطبان خود شود.

فتحی و احسان جوانمرد به عنوان نویسندگان فیلمنامه، در همان معرفی اولیه دست خود را برای تماشاگرانشان رو کرده و کلیشه های به کار رفته در آنها را به رخ می کشند. برای نمونه هم می توان به خود جیران و برادر مکتب دیده اش اشاره کرد که این دومی کاری جز حسادت و مخالفت با سیاوش در قطب قهرمان داستان و نق زدن های پی در پی ندارد!

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *