دانلود سریال جیران قسمت ۴۳ قسمت چهل و سوم (کامل) قسمت 43 جیران

دانلود سریال جیران قسمت ۴۳ قسمت چهل و سوم (کامل) قسمت 43 جیران

دانلود سریال جیران قسمت ۴۳ قسمت چهل و سوم (کامل) قسمت 43 جیران

دانلود سریال جیران قسمت ۴۳ قسمت چهل و سوم (کامل) قسمت 43 سریال جیران با لینک مستقیم و کیفیت اصلی سریال جیران را در ادامه ببینید.

سریال جیران مدتی است که مورد توجه علاقه مندان سینما و سریال قرار گرفته و بسیاری مشغول تماشای آن هستند. این سریال به کارگردانی حسن فتحی ساخته می شود و داستان او در دل داستان و در زمان قاجار روایت می شود. جیران محصول انحصاری سرویس فیلیمو و یکی از عناوین مورد انتظار این پلتفرم است.

سریال جیران قسمت ۴۱ (دانلود کامل)

مثلث عشقی جیجران

به نظر می رسد حسن فتحی نمی تواند از مثلث عشقی بگذرد و همچنان به موفقیت خود اعتقاد دارد. بعد از مثلث قباد، شهرزاد و فرهاد، این بار مثلث تاریخی تری را شاهد هستیم. در حالی که می توان دنیای سریال شهرزاد را نسبت به جیران به واقعیت نزدیکتر دانست، اما این بدان معنا نیست که سریال خالی از ایرادات تاریخی است. با این حال همه ما شهرزاد را به عنوان یک شخصیت داستانی و نه به عنوان یک شخصیت تاریخی پذیرفتیم. وقتی قباد را حذف می کنیم و محمدرضا شاه را جایگزین او می کنیم، اوضاع پیچیده می شود. آن وقت است که داستان ما در دنیایی به دور از دنیای واقعی روایت می شود. جیران هم همین حال و هوا را دارد. داستانی که فقط کمی رنگ تاریخی دارد و هیچ چیز واقعی نیست.

داستان سریال درباره عشق واقعی ناصرالدین شاه قاجار و خدیجه خانم تجریشی است. خدیجه پس از ازدواج با شاه به فروغ السلطنه معروف شد. فروغ السطنه مهمترین معشوقه ناصرالدین شاه در تاریخ ماست. یکی از ایرادات اصلی سریال جیران رابطه شاه و خدیجه خانم است. انتقال این عشق به دوره دیگری از تاریخ، یعنی صدارت آقاخان، نشان از اقتباس آزاد نویسنده از داستان دارد. چون این عشق در دوران وزارت امیرکبیر اتفاق افتاده است. این بد نیست که نویسنده با دست باز داستان را لمس کند و در سراسر دنیا مرسوم است. اما در این مورد مهم است که این اثر را اقتباسی بدانیم نه تاریخی.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *