دانلود سریال حکم رشد قسمت آخر | آخرین قسمت سریال حکم رشد

دانلود سریال حکم رشد قسمت آخر و دانلود تکرار بازپخش آخرین قسمت سریال حکم رشد را در این صفحه ببینید.

دانلود و پخش انلاین سریال حکم رشد قسمت

دانلود سریال حکم رشد قسمت آخر

با اهمیت ترین اهداف ما در حکم رشد این می‌باشد که دوست نداشتیم بیننده با یک پلیس کلیشه ای مواجه شود، ولی اعتقاد دارم سریال «حکم رشد» شباهت بسیاری به مجموعه «پلیس جوان» نیز می‌باشد.

طی گزارشی، مجتبی فلاحی، هنرپیشه کاراکتر پلیسی به اسم ذبیح در مجموعه حکم رشد ساخته حسن لفافیان در مورد اینکه به چه صورت با این کاراکتر ارتباط برقرار نمود، در مصاحبه بیان کرد:
بعضی از دوستان ناجی هنر با حاضر شدن در پشت صحنه مجموعه پیشنهاد هایی به ما می دادند که در طی فعالیت بسیار به ما کمک می نمود، ولی فیلمنامه نیز شخصیت‌پردازی صحیحی را به ما عرضه می داد.
در کنار تمامی اینها از اول به صورتی برنامه ریزی نمودیم تا من به درستی در قالب این کاراکتر جای بگیرم.

ایشان گفت: این کاراکتر چند قالب رفتاری نیز دارد.
یکی از آنان ارتباط وی با هر یک از اعضای خانواده، ارتباط با همکار ها و نیروهای منفی و مخالف ایشان می باشد و تمامی این سه نوع ارتباط از ذبیح کاراکتر های گوناگونی تولید می کند.
هر یک از این ارتباط ها برای من یک نوع ایفا را به وجود می‌آورد.

این چهره در مورد تفاوت میان این پلیس با دیگر پلیس های که تا کنون در قاب تلویزیون مشاهده شده، هم گفت: فکر می‌نمایم ذبیح پلیسی متفاوت می‌باشد از آنچه تا کنون از شمایل پلیس مشاهده نموده ایم و یکی از علت‌هایی که سبب شد که اینطور کاراکتری را آغاز ایفایم در تلویزیون قبول کنم به خاطر تفاوت آن بود، منظور من از تفاوت در تصمیم های ذبیح می‌باشد، که ایشان را متمایز می نماید.
البته پیش از این درخواست هایی داشته ام، ولی به سراغ کاراکتری متفاوت بودم.

آقای فلاحی در ادامه افزود:
اگر بخواهیم این را در نظر بگیریم که تصمیم‌گیری نمایانگر شخصیت پردازی یک نقش می‌باشد.
برایم بسیار بااهمیت بود که ذبیح تصمیم های عجیب زیادی می گیرد و تمامی این تصمیم‌ها به نفع مجموعه می‌باشد.
ذبیح اتوکشیده تصمیم می گیرد و همین بسیار جذابش نموده است.

ایشان در ادامه بیان می‌کند:
در طی قصه ماجراهایی برای ذبیح به وجود می‌آید که به اجبار به زندگی واقعی خود گریز بزند و به خاطر اینکه زندگی و فعالیت ها با یکدیگر مداخله داشته باشند، سر دوراهی جای می گیرد که میان عشق و وظیفه باید یکی را منصوب نماید و بزرگترین تصمیم هم همین می باشد.

ذبیح از قانون فرار نمی‌کند، ولی تصمیم هایی در ذهن دارد که کلا غیرقانونی می باشد.
من اخیراً کاراکتر پلیس را در تله فیلم زخم کاری با کارگردانی محمد حمزه ای ایفا نموده بودم که در آنجا پلیسی بسیار مرتبی بودم، و در جاده قدیم هم کاراکتر کوتاهی از پلیس ایفا نمودم.
ولی اینجا در حرف هایی که با کارگردان زده‌ایم در نهایت نتیجه گرفتیم که یک انسان واقعی نشان بدهیم نه یک پلیس کلیشه‌ای و بیننده فکر نماید شخصی واقعی مشاهده می‌کند نه یک پلیس و این برایم بسیار بااهمیت بود.

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا