دانلود و پخش انلاین سریال حکم رشد قسمت

دانلود سریال حکم رشد قسمت ۲۱ (قسمت 21 بیست و یکم)

دانلود سریال حکم رشد قسمت ۲۱ (قسمت 21 بیست و یکم) سریال حکم رشد بازپخش تکرار همراه با کیفیت اصلی امشب را در این صفحه ببینید.

دانلود و پخش انلاین سریال حکم رشد قسمت

دانلود سریال حکم رشد قسمت ۲۱

سریال حکم رشد این روزها به قسمت های جذاب خود رسیده است و  بسیاری از مردم را در مقابل تلویزیون نگه داشته که نشان دهنده جذابیت این سریال میباشد داستان دو برادر ناتنی به نام های ذبیح و غلام که یکی از آنها خلافکار و دیگری پلیس است و حالا در مقابل یکدیگر قرار گرفت اند.


 

✅همچنین ببینید دانلود همه قسمت های سریال حکم رشد

سریال «حکم رشد» جدیدترین کا حسن لفافیان، قصه سرهنگی است که تصیمیم دارد سمت فرماندهی نیروی انتظامی در منطقه محل زندگی برادرش را بپذیرد و در مقابل هم قرار بگیرند.

با توجه به این جنبه های خانوادگی و عاطفی، این درگیری فراتر از نبرد قهرمان و ضد قهرمان، منجر به رویارویی این تقابل می شود که علاوه بر درگیری های بیرونی ناشی از پارادوکس موقعیت پلیسی و جنایی، از درگیری های درونی و غم انگیز نیز برخوردار است. بین دو برادر همچنین به همراه درگیری های ذهنی با داستان گره خورده و با انگیزه آن همراه است.

قطعا در این موقعیت دوگانه و دوقطبی، وضعیت و شرایط ذبیح دشوارتر از بقیه است. او باید از جنگ با خود بین عاطفه و وظیفه، پیروز بیرون بیاید تا بتواند در این جدال برادرانه نابرابر دچار کج راهه و گمراهی نشده یا تن به ظلمی ناخواسته ندهد. در واقع حکم ذبیح صرفا سویه شغلی و حتی جغرافیایی ندارد. او به یک منطقه شهری مامور نشده بلکه نبرد او در منطقه خانواده است. جایی که در صدر شرورهای آن برادر شیری است ایستاده. جایی که میان او و غلام کسی ایستاده که گذشتن از او به سادگی ممکن نیست. کسی که برای اگر برای غلام حکم مادر را دارد برای ذبیح خود مادر است. مادر واقعی اش. مادری که به منطق و منطقه کاری فرزندش کاری ندارد. اگر پسرش ذبیح مامور و معذور است او مادر و معذور است. اگر ذبیح معذوریتش را از حکم عقل می گیرد دلیل او حکم دل است. این وضعیت دشوار، این دشواری وظیفه برای ذبیح سویه های دیگر هم دارد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *