دانلود سریال خوشنام قسمت ۳۱ سی و یکم را رایگان اینجا ببینید

دانلود سریال خوشنام قسمت ۲۹ بیست و نهم را رایگان اینجا ببینید

دانلود و پخش انلاین سریال خوشنام قسمت بیست و نهم سریال خوشنام قسمت 29 بیست و نهم و بازپخش امشب سه شنبه 20 اردیبهشت 1401 را رایگان اینجا ببینید.

دانلود سریال خوشنام قسمت ۲۹ بیست و نهم را رایگان اینجا ببینید

دانلود سریال خوشنام قسمت ۲۹

این مجموعه تازه ترین فعالیت آقای رضا نجف زاده که در ماه رمضان سال جاری پخش شد و توجه بسیاری از مخاطبین را مجذوب خود نمود.

مجموعه کمدی و طنز آمیزی که موفق شد برای ماه رمضان پخش بشود.

قصه این مجموعه در مورد شخصیتی به اسم شهرام با ایفای هومن حاج عبداللهی می باشد، که با حمید لولایی که کاراکتر پدر شهرام و شهره لرستانی در کاراکتر مادر شهرام قصه کمدی و بامزه ای را به وجود آورده است.

قسمت نخست و دوم این مجموعه از شبکه یک پخش شد که طرفداران بسیاری را کسب نمود.
تهیه کنندگی این مجموعه را احمد زالی عهده دار می باشد و در مورد آخرین اخبار از ساخت این مجموعه بیان نمود:
«ما مشغول ضبط باقی سکانس ها می باشیم.
در خیابانی در تالار وحدت یک رستوران از مرشد اکبر با ایفای داوود حیدری رونمایی می‌کنیم و بعد از ضبط چند سکانس باقی آنها از هر قسمت دوباره به باشگاه سوارکاری می رویم.»

دانلود همه قسمت های سریال خوشنام

علیرضا نجف زاده که با ساخت سریال مناسبتی «زوج یا فرد»، «بوتیمار» برای نوروز و سریال «خوشنام» برای شبکه یک در ماه مبارک رمضان این روز‌ها یکی از کارگردانان ثابت تلویزیون برای انواع مناسبت‌ها مطرح است به بهانه سریال «خوشنام» به همراه دیگر عوامل این سریال به برنا آمد تا درباره این مجموعه تلویزیونی که با اقبال مخاطب مواجه شده است گفتگو کند. با او از انتخاب بازیگران گفتیم و به سبک و سیاق کارگردانی سریال رسیدیم که بخش اول این گفتگو را در ذیل از نظر می‌گذرانید.

بیوگرافی بازیگران سریال خوشنام

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *