دانلود سریال خوشنام قسمت 26 بیست و پنجم با اینترنت رایگان از تلوبیون

دانلود سریال خوشنام قسمت 26 بیست و ششم با اینترنت رایگان از تلوبیون

دانلود سریال خوشنام قسمت ۲۶ بیست و ششم خوشنام با اینترنت رایگان از تلوبیون امشب شنبه 17 اردیبهشت 1401 را در این صفحه ببینید.

دانلود سریال خوشنام قسمت 26 بیست و پنجم با اینترنت رایگان از تلوبیون

دانلود سریال خوشنام قسمت ۲۶

طی گزارشی، نشست خبری مجموعه خوشنام امروز در صدا و سیما برپا شد، ولی قرار بر این بود خبرنگارها در جلسه حاضر باشند در آستانه برپایی، بدون حاضر شدن کارگردان و به طور آنلاین صورت گرفت.

پیگیری‌های خبرنگار نمایانگر این بود که علیرضا نجف زاده کارگردان به خاطر حاضر نشدن در مشهد و تصویربرداری سکانس های آخر موفق نشده است که خود را به این جلسه برساند.

فهیمه سلیمانی که نگارش مجموعه خوشنام را عهده دار می باشد در جریان این نشست بیان نموده: که تلاش نمودند از کلیشه فاصله بگیرندو قصه ها طوری طراحی بشوند تا بیننده نتواند پیش بینی کند و این امید را داریم که بیننده غافلگیر شده باشد و در ادامه نیز این غافلگیری ها موجود می باشد.

برای آنکه تهیه‌کننده این سریال قبل از این اعلام نموده بود که بیننده با پایانی مواجه خواهد شد که به هیچ عنوان نمی تواند آن را حدس بزند.

✅دانلود همه قسمت های سریال خوشنام

هومن حاجی عبداللهی هنرپیشه کاراکتر نخست این مجموعه این نکته را بیان نمود: که از همان اول به داستان مجموعه علاقه مند بوده است و با احتیاط جلو رفته است.
ایشان بیان نمود : بازتاب هایی که از شب نخست پخش مشاهده نمودم بسیار خوب بود.
سالها به دلیل فعالیت کودک بچه ها من را با «پنگول» و به دلیل «پایتخت» رحمت صدا می نمودند، ولی پس از این مجموعه من «شهرام» شده ام.

ایشان می توان گفت در مورد تجارب فعالیت رمضانی خود افزود : یک بار تجارب این را داشته ام «پایتخت ۴» بود، که فکر می کنم تا عصر روز عید فطر فعالیت نمودیم و شب تدوین شد.
تجارب بسیار شیرین و دشواری بود و برای هر فردی این اتفاق فرخنده ای می باشد، که در ماه مبارک رمضان یا نوروز فعالیتش روی آنتن برود و مجموعه ها بیشتر و بهتر به چشم می‌آید.

غلامرضا الماسی مدیر گروه فیلم و سریال شبکه یک نیز در این نشست حاضر بود و درباره روند تولید این سریال صحبت‌هایی نمود.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *