دانلود سریال دیو و ماه پیشونی قسمت ۳ سوم کامل با لینک مستقیم

دانلود سریال دیو و ماه پیشونی قسمت ۳ سوم کامل با لینک مستقیم

قسمت 3 سریال دیو و ماه پیشونی منتشر شده سریال که مخصوص کودکان بوده و داستان کودکانه ای را به تصویر میشکد و نسبت به سایر سریالهای شبکه نمایش خانگی بسیار متفاوت است این سریال به تنهایی تواننسته جای خالی سریال های گروه کودک و نوجوان را پر کند. سریال دیو و ماه پیشونی حالا در قسمت سوم خیلی بامزه تر پیش میرود که بدون شک میتواند برای خانواده ها سرگرم کننده باشد.

دانلود سریال دیو و ماه پیشونی قسمت ۳ سوم کامل با لینک مستقیم

دانلود سریال دیو و ماه پیشونی قسمت ۳

دانلود با لینک مستقیم

قسمت 2 سریال دیو و ماه پیشونی منتشر شد و میتوانید در این صفحه قسمت دم سریال دیو و ماه پیشونی را دانلود کنید سریال شبه نمایش خانگی که برای گروه کودک و نوجوان ساخته شده است و بازیگران شناخته شده ای همچون علی صادقی و لیلا اوتادی در آن بازی میکنند.

دانلود سریال دیو و ماه پیشونی قسمت ۲

دانلود با لینک مستقیم

دانلود سریال دیو و ماه پیشونی قسمت ۲ دوم با لینک مستقیم و کیفیت عالی

در این صفحه قسمت 2 سریال دیو و ماه پیشونی را تماشا کنید بدون شک مورد لحظات خوشی را برای کودکان شما خلق خواهد کرد از سوی دیگر بزرگسالان نیز میتوانند این سریال را تماشا کنند.

«دیو و ماه پیشونی» به کارگردانی حسین قناعت و تهیه‌کنندگی مهدی یاری، سریالی در ژانر کودک و نوجوان است که از امروز ۱۶ اسفندماه از فیلم‌نت پخش ‌خود را آغاز کرد. در ادامه می‌توانید زمان پخش سریال دیو و ماه پیشونی را مشاهده کنید.

در مورد زمان پخش سریال دیو و ماه پیشونی سؤال کرده بودید که باید بگوییم اولین قسمت سریال دیو و ماه پیشونی، سه شنبه 16 اسفندماه از پلتفرم فیلیمو پخش شد. سه شنبه های هر هفته این سریال 8 صبح از فیلیمو پخش می شود.

داستان سریال

دیو و ماه پیشونی، داستان زندگی کیمیاگری با دختر شش‌ساله‌اش شهربانو و همسر باردارش پرنیان را به تصویر کشیده، که در زیرزمین خانه‌اش یک آزمایشگاه دارد و به تولید اکسیر مشغول است و ناگهان یک روز در اثر کشف چند اکسیر جدید، توسط فردی ناشناس، طلسم می‌شود…

اسامی بازیگران

علی صادقی، لیلا اوتادی، رامین ناصر نصیر، ستایش موسوی، حسن پورشیرازی، نگین معتضدی، بهراد خرازی، رابعه اسکویی، میرطاهر مظلومی، افسانه بایگان، الهام جدی، عسل قرایی، احمدرضا اسعدی، رضا شفیعی جم، سیاوش چراغی، اصغر سمسارزاده، خشایار راد، الهه محمودی، آتش تقی پور، عباس محبوب و علی کاظمی در این سریال به ایفای نقش پرداخته‌اند.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *