دانلود سریال راز ناتمام قسمت ۶ | قسمت 6 ششم راز ناتمام با لینک مستقیم

دانلود سریال راز ناتمام قسمت ۶ | قسمت 6 ششم راز ناتمام با لینک مستقیم

دانلود سریال راز ناتمام قسمت ۶ | قسمت 6 ششم سریال راز ناتمام با لینک مستقیم و کیفیت اصلی را در صفحه از مجله شبونه ببینید.

دانلود سریال راز ناتمام قسمت ۶ | قسمت 6 ششم راز ناتمام با لینک مستقیم

دانلود سریال راز ناتمام قسمت ۶

راز ناتمام سریالی تاریخی و سیاسی می باشد که در دو دوره گذشته و حال در 26 قسمت 40 دقیقه ای ساخته شده است. این سریال با حضور بازیگران مطرح در نقش های تاریخی معاصر، شخصیت بزرگان انقلاب اسلامی از جمله آیت‌الله سیدمحمد بهشتی، آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی، شهید محمدعلی رجایی را بازسازی کرده و بخش هایی از مبارزات این افراد، وقایع دهه‌60 و فتنه‌انگیزی و جنایات منافقین را به تصویر کشیده است.

دانلود

سریال تلویزیونی “راز ناتمام” که به زندگی شهید باهنر می‌ پردازد، به روزهای پایانی فیلمبرداری‌اش نزدیک شده است و گروه این روزها در لوکیشنی واقع در الهیه مشغول تصویربرداری سکانس‌های مربوط به زمان حال این پروژه تلویزیونی‌اند. بخش‌های مربوط به دهه پنجاه و شصت داستان به‌طور کامل تصویربرداری شده است و قرار است سکانس‌های پایانی مجموعه نیز در کشور ارمنستان مقابل دوربین برود.

با نزدیک شدن به روزهای پایانی تصویربرداری، گروه تولید از اولین تیزر این سریال رونمایی کردند. ساخت این تیزر به‌عهده حامد بردبار بوده است. نگاهی به این تیزر، ضعفِ در گریم برخی از شخصیت‌ هایر پرداخت‌ شده به چشم می‌خورد و حالا باید دید بازیگران این سریال که برخی پیش از آن در پروژه‌های، دیگری همین شخصیت را ایفا کرده‌اند چطور از پَسِ موقعیت‌های نمایشی “راز ناتمام” به‌ تهیه‌ کنندگی، و کارگردانی محمدامین امانی برآمده‌اند.

شخصیتی که به‌عنوان وزیر آموزش و پرورش و نخست‌وزیر کشور بوده است، اما کار فاخری درباره ایشان، تولید نشده است، اما تلویزیون تصمیم گرفت با گروهی کاربلد به‌سراغ تحقیق و پژوهش و نگارش، فیلمنامه و در نهایت تولید این سریال تلویزیونی برود، لوکیشن‌هایی که در تهران و خارج از کشور باشد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *