دانلود سریال روزی روزگاری مریخ قسمت ۲۱ بیست و یکم 21 کامل ویدائو

دانلود سریال روزی روزگاری مریخ قسمت ۲۱ بیست و یکم 21 کامل ویدائو

دانلود سریال روزی روزگاری مریخ قسمت 21 بیست و یکم کامل قسمت ۲۱ کیفیت عالی سریال روزی روزگاری مریخ از ویدائو و آپارات را در این صفحه ببینید.

پیمان قاسم‌خانی فیلم‌نامه‌نویسی در سینما را از فیلم من زمین را دوست دارم آغاز کرد که تصادفا شباهت‌های زیادی با سریال مسافران و سریال جدید او یعنی سریال روزی روزگاری مریخ دارد. اما موفقیت او در دهه ۱۳۸۰ به نقطه اوج خود رسید. قاسم‌خانی با نگارش فیلم‌نامه فیلم مارمولک، فیلم مکس و فیلم سن پطرزبورگ [و البته هنرنمایی در آن] خودش را در سینما ثابت کرد؛ همان‌طور که خودش را در همان سال‌های دهه ۸۰ در تلویزیون ثابت کرده بود.

قسمت 21 سریال روزی روزگاری مریخ را ببینید

سریال روزی روزگاری مریخ به قسمت بیست و یکم رسیده است سریالی که در شبکه نمایش خانگی بیننده های زیادی دارد داستان طنز و تخیلی آن از شاهکارهای پیمان قاسم خانی میباشد که موفق شده در شبکه نمایش خانگی گام بردارد.

نام سریال :  روزی روزگاری مریخ
کارگردان : پیمان قاسمخانی
قسمت : بیست  و یکم – 21
ژانر : تخیلی و کمدی
بازیگران اصلی : سام درخشانی ، ویشکا آسایش ،امیر کاظمی،امیرمهدی ژوله
لینک دانلود : دانلود قسمت 21 با لینک مستقیم
سایر لینک ها : دانلود سایر قسمت ها

نگاهی به سریال روزی روزگاری مریخ

سام درخشانی بازیگر پرکار سال های اخیر سینمای ایران شخصیت اصلی سریال است. ویشکا آسایش دیگر چهره سرشناس طنز کشور نیز در این سریال حضور دارد. امیرمهدی جوله، مهراب قاسم خانی و الناز حبیبی دیگر بازیگران سرشناس این سریال هستند.

ناصر (سام درخشانی) تبهکاری است که قصد دارد آخرین قمار زندگی خود را انجام دهد. سال ها بعد، لونا (ویشکا آسایش) که در مریخ زندگی و کار می کند، منتظر بسته ای از زمین است که…

پیمان قاسم خانی که از چهره های شناخته شده نویسندگی سریال های طنز است. فیلمنامه قسمت مهمی از سریال طنز ساخته مهران مدیری توسط پیمان قاسم خانی نوشته شد.

در ابتدا کسی چندان شبکه خانگی را جدی نمی‌گرفت، به نظر می‌آمد آن دسته از سریال‌های ایرانی جدید در این شبکه توزیع می‌شوند که از لحاظ کیفی به شبکه‌های تلویزیونی راه پیدا نکرده‌اند؛ اما پس از گذشت مدتی مشخص شد که رقیب بسیار سرسختی برای تلویزیون پیدا شده که نه ممیزی‌ها و سخت‌گیری‌های مرسوم محتوایی در تلویزیون را دارد و نه انحصار آن را در زمینه تولید و ساخت.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *