دانلود سریال روزی روزگاری مریخ قسمت ۲۵ بیست و پنجم 25 کامل ویدائو

دانلود سریال روزی روزگاری مریخ قسمت ۲۵ بیست و پنجم 25 کامل ویدائو

دانلود سریال روزی روزگاری مریخ قسمت ۲۵ بیست و پنجم 25 کامل ویدائو

دانلود قسمت ۲۵ سریال روزی روزگاری مریخ بیست و پنجم 25 کامل ویدائو همراه با لینک مستقیم و کیفیت اصلی را ببینید.

دانلود قسمت 25 سریال روزی روزگاری مریخ

نام سریال :  روزی روزگاری مریخ
کارگردان : پیمان قاسمخانی
قسمت : بیست  و پنجم – 25
ژانر : تخیلی و کمدی
بازیگران اصلی : سام درخشانی ، ویشکا آسایش ،امیر کاظمی،امیرمهدی ژوله
لینک دانلود : دانلود قسمت 25 با لینک مستقیم
سایر لینک ها : دانلود سایر قسمت ها

ساخت سریال «روزی روزگاری مریخ» در ابتدای پخش با مشکلاتی مواجه شد. به نوعی یکی از پلتفرم ها ناچار شد پس از پخش یک قسمت سریال را از کاربران خود حذف کند. دلیل انصراف این سریال «عدم مجوز رسمی» عنوان شده بود، اما با رفع مشکل مجوز سریال از سازمان تنظیم مقررات رسانه های صوتی و تصویری در فضای مجازی (ساترا)، «روزی روزگاری a Time Mars» بار دیگر در دسترس کاربران قرار گرفت.

موضوع سریال همانطور که از نامش پیداست یک کمدی فانتزی بود که در فضا و فضایی تخیلی اتفاق می افتاد و شخصیت اصلی داستان در داستانی پیچیده پایش را روی سیاره مریخ باز کرده بود. قاسم خانی پیش از این ایده ورود بیگانگان به زمین را در زمان نگارش سریال «مسافران» به کارگردانی رامبد جوان اجرا کرده بود. با این حال، ایده سفر انسان ها به سیاره ای دیگر و درگیری آنها با بیگانگان به عنوان موضوعی متفاوت از “مسافران” تلقی می شد.

این مجموعه دارای تزئیناتی با المان های مریخ بود که در فضای وسیعی از نمایشگاه بین المللی سیامک احصایی اجرا شد و کار به مدت یک سال در آنجا ضبط شد. این سریال از اواخر سال 1400 شروع شد و با ایجاد دکور، ضبط سریال تا پایان مهر همان سال به پایان رسید.

«روزی روزگاری مریخ» از همان ابتدا توسط پیمان قاسم‌خانی و محسن چگینی کارگردانی شد اما نگارش سریال با ساخت کار همزمان شده بود و پیمان قاسم خانی سرپرست نویسندگان بود، بنابراین بیشتر زمان خود را صرف نگارش در قسمت‌های پایانی کرد به همین جهت قسمت‌های پایانی آن توسط محسن چگینی کارگردانی شد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *