دانلود سریال سرگیجه قسمت اول کامل قسمت ۱ ویدائو و آپارات

دانلود سریال سرگیجه قسمت اول کامل قسمت ۱ ویدائو و آپارات

دانلود قسمت اول سریال سرگیجه قسمت 1 کامل قسمت ۱ سریال سرگیجه از ویدائو و آپارات همراه با لینک مستقیم و کیفیت اصلی را در ادامه ببینید.

دانلود قسمت اول سریال سرگیجه

  • سریال سرگیجه قسمت اول
  • ژانر : درام
  • کارگردان بهرنگ توفیقی
  • سال ساخت 1401
  • زمان پخش : سه شنبه ها ساعت 20
  • دانلود با لینک مستقیم
  • بازیگران اصلی : هادی حجازی فر ، رعنا آزادی ور ، حامد بهداد ، هومن سیدی

دانلود سریال سرگیجه قسمت اول کامل قسمت ۱ ویدائو و آپارات

سریال سرگیجه با مجموعه ای بازیگران مطرح و محبوب سینما پا به شبکه نمایش خانگی گذاشته است آقای بهرنگ توفیقی کارگردانی ان را بر عهده دارد او پیش از این سریال آقازاده را تولید کرده بود و حالا با بازیگران محبوب از جمله حامد بهداد و هومن سیدی داستان جذابی را به تصویر کشانده است.

بهرنگ توفیقی در کارنامه خود سریالهای پربیننده ای از جمله پشت‌بام تهران، سریال زیر پای مادر و سریال آمین را در کارنامه دارد او در سال 1386 در سریال آماده باش به عنوان کارگردان فعالیت داشته است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند سریال پشت‌بام تهران، بیشت

خلاصه داستان

در خلاصه سریال سرگیجه آمده است: پیمان و کامران با هم سوتفاهم خانوادگی دارند و همین سوءتفاهم باعث درگیری آنها می شود. اما با قتل کامران، تردیدها به سمت پیمان می رود و گمان می رود پیمان او را کشته است. اتفاقی که می تواند به قیمت جان پیمان تمام شود.

مهدی بدرلو که همانطور که گفتیم تهیه کنندگی این سریال را برعهده دارد، قبل از این به تحت عنوان مدیر تولید و مجری طرح سریال های تلویزیونی و فیلم های سینمایی مشغول به فعالیت بوده است. و مهدی بدرلو و بهرنگ توفیقی همکاری زیادی در سریال های مختلف به عنوان مدیر تولید و کارگردان داشته اند. از جمله سریال های «انقلاب زیبا»، «پشت بام تهران» و سریال «زیر پای مادر» را می توان نام برد. و امسال تجربه این رفاقت قرار است در سریالی دیگر به نام سرگیجه و این بار در شبکه نمایش خانگی دوباره ادامه پیدا کند.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *