دانلود سریال سرگیجه قسمت ۲۰ بیستم با لینک مستقیم قسمت 20

دانلود سریال سرگیجه قسمت ۲۰ بیستم با لینک مستقیم قسمت 20

دانلود سریال سرگیجه قسمت ۲۰ بیستم با لینک مستقیم قسمت 20

قسمت 20 سریال سرگیجه را در این بخش برای شما اماده کرده ایم که میتوانید آن را دانلود کنید سریال سرگیجه به قسمت های پایانی خود رسیده است توانسته مخطابان زیادی را به دست آورد این با بازیگران شاخصی که دارد موفق شده بسیار پرطرفدار باشد برخی از کاربران موضوع داستان را شبیه سریال پوست شیر میدانند.

دانلود سریال سرگیجه قسمت ۲۰

دانلود قسمت 20 با لینک مستقیم

سریال «سرگیجه» ساخته بهرنگ توفیقی ۲۶ دی‌ماه از پلتفرم نماوا پخش شد. بهرنگ توفیقی که سابقه کار در تلویزیون را به عنوان کارگردان در کارنامه دارد، دو سال پیش سریال پرمخاطب «آقازاده» را به تهیه‌کنندگی حامد عنقا ساخت و امسال سریال نمایش خانگی «سرگیجه» را با همکاری مهدی بدرلو و در ۲۰ قسمت به عنوان دومین سریال نمایش خانگی خود مقابل دوربین برده است.

همچنین ببینید

به‌جز حضور بازیگران محبوب و سرشناس، درام و داستان هیجان‌انگیز آن دیگر امتیاز قابل توجه «سرگیجه» به شمار می‌آید. درامی خانوادگی که با تعلیق‌های داستانی جذاب مخاطب را نه تنها جذب می‌کند بلکه پیش‌بینی‌های او را بارها و بارها ناکام گذاشته و به قول معروف به تماشاگر رو دست می‌زند!

هومن سیدی که پیش از این با سریال عاشقانه به عنوان بازیگر در شبکه نمایش خانگی خوش درخشید، تصمیم دارد تا با این سریال هم بار دیگر تبحر خود را در بازیگری نشان دهد، همچنین هادی حجازی فر که در حال حاضر در بالاترین میزان محبوبیت با بازی در سریال پوست شیر قرار دارد، در سریال سرگیجه هم مخاطبان زیادی را به خود جلب کرده است.

در خلاصه داستان سریال سرگیجه اینگونه آمده است که، پیمان و کامران دچار یک سوء تفاهم خانوادگی می‌شوند و همین سوء تفاهم باعث درگیر شدن آن دو با هم می‌شود. اما با قتل کامران، شک‌ها به سمت پیمان می‌رود و تصور می‌رود که پیمان او را کشته است. ماجرایی که ممکن است به قیمت زندگی پیمان تمام شود.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *