دانلود سریال سرگیجه قسمت ۲۱ (قسمت 21 سرگیجه) با اینترنت رایگان

دانلود سریال سرگیجه قسمت ۲۱ (قسمت 21 سرگیجه) با اینترنت رایگان

دانلود سریال سرگیجه قسمت ۲۱ (قسمت 21 سرگیجه) با اینترنت رایگان

سریال سرگیجه به کارگردانی بهرنگ توفیقی به قسمت ۲۱ رسیده است و کم کم به قسمتهای پایانی این سریال نزدیک میشویم سریال سرگیجه با جمعی از بازیگران محبوب و کاربلد سینما و تلویزیون توانست که داستان بسیار جذابی را به تصویر کشاند.

سریال سرگیجه قسمت ۲۱

دانلود قسمت 21 با لینک مستقیم

آقای بهرنگ توفیقی کارگردان این سریال در کارنامه‌اش سریال هایی همچون زیر پای مادر ، عقیق ، پدر ، آقا زاده ، بی همگان و افرا دارد و حالا با سریال سرگیجه در شبکه نمایش خانگی نشان داد که یکی از بهترین کارگردان های سریال ساز کشورمان محسوب میشود.

در سریال سرگیجه هنرمندانی همچون حامد بهداد و هومن سیدی و رعنا آزادی ور و هادی حجازی فر در مهراوه شریفی نیا بازی می کند که همه آنها از بازیگران شناخته شده و محبوب سینما به شمار می آید.

همچنین ببینید:

خلاصه داستان

داستان سریال درباره یک شرکت خصوصی بوده که به دلیل مشکلات مالی و شکسته می شود پیمان قرار است زنش فریبا را برای سالگرد ازدواجشان غافلگیر کند، اما در میان تدارک برای آماده‌سازی یک جشن، ناگهان تماسی با تلفن همراهش گرفته می‌شود. در این تماس تنها یک جمله گفته می‌شود «بیا زنت را جمع کن». پیمان بی‌محابا به آدرسی که از سوی فرد ناشناس داده شده می‌رود

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *