دانلود سریال سرگیجه قسمت ۷ هفتم با لینک مستقیم قسمت 7 سریال گیجه

دانلود سریال سرگیجه قسمت ۷ هفتم با لینک مستقیم قسمت 7 سریال گیجه

قسمت 7 سریال سرگیجه منتشر شد در این صفحه قسمت 7 سریال سرگیجه را دانلود کنید و به صورت نیم بها اینترنت شما محاسبه خواهد شد.

دانلود سریال سرگیجه قسمت ۷ هفتم با لینک مستقیم قسمت 7 سریال گیجه

دانلود سریال سرگیجه قسمت ۷ هفتم

دانلود با لینک مستقیم

در قسمت هفتم سریال سرگیجه اتفاقات جالبی رخ می دهد که بدون شک رازهایی از داستان برملا می شود در قسمت قبلی مشاهده کردید که پیمان درون یک وبلا حبس شده بود و کامران را مشاهده کرد که سوار بر یک خودرو از ویلا خارج شد و همسر او به خانواده پیمان شک کرده که چرا همان اول به او خبر ندادند که کامران چه بلایی بر سرش آمده است و چرا دیگر به خانه باز نگشته است.

در قسمت جدید اتفاقات جالبی رخ می دهد که داستان هیجان انگیز و مهیج پیش خواهد رفت به شما پیشنهاد می کنیم که حتماً قسمت هفتم سریال سرگیجه را تماشا کنید سریالی که نقد های زیادی به آن شده است و آن را با سریال های ترکیه ای مقایسه میکنند.

داستان در قسمت اول بیشتر حول محور شخصیت پیمان (با بازی بهداد) می‌چرخد. در این قسمت بعد از یک مقدمۀ نسبتا مرموز که احتمالا در قسمت‌های بعدی مفهوم آن را بیشتر متوجه خواهیم شد، ماجرای اصلی آغاز می‌شود. پیمان در شرکت متعلق به دوستش کامران (با بازی حجازی فر) که روابط خانوادگی خیلی نزدیکی دارند سرمایه گذاری کرده است. اما شرکت کامران دچار مشکل بزرگی شده است. یک نفر کیف پول الکترونیک آ‌ن‌ها را حک کرده و سرمایۀ عظیمی را به سرقت برده است. خیلی زود پیمان متوجه ماجرا می‌شود و می‌گوید که، چون سرمایۀ او هم در خطر است باید با همدیگر این قضیه را پی‌گیری کنند.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *