دانلود سریال سرگیجه قسمت ۹ نهم با لینک مستقیم قسمت 9

دانلود سریال سرگیجه قسمت ۹ نهم با لینک مستقیم قسمت 9

دانلود سریال سرگیجه قسمت ۹ نهم با لینک مستقیم قسمت 9

قسمت 9 سریال سرگیجه رسید در این صفحه میتوانید قسمت نهم سریال سرگیجه با بازی حامد بهداد و رعنا آزادی ور و هادی حجازی فر را تماشا کنید سریال پر بیننده که بدون شک یکی از بهترین سریال های شبکه نمایش خانگی است که در آن بازیگران شناخته شده ای حضور دارند.

دانلود سریال سرگیجه قسمت ۹ نهم

لینک دانلود

هومن سیدی در این سریال نقش جذاب پلیس را بر عهده دارد که تا به حال در این نوع کاراکترهای ایفای نقش نکرده است.

همچنین ببینید:

سریالی با داستانی معمایی و با بازی بازیگرانی چون حامد بهداد، رعنا آزادی‌ور، هادی حجازی‌فر، شبنم مقدمی، پیام دهکردی، مهراوه شریفی‌نیا، هومن سیدی و … . نویسندگی این سریال را محمد منعم و همایون حجازی بر عهده داشته‌اند. دو نفری که پیش‌تر از این، بیش‌تر در زمینه‌ی نمایش‌نامه‌نویسی فعالیت می‌کرده‌اند.

سریال سرگیجه که به تازگی در شبکه نمایش خانگی توزیع شده است با استفاده از بازیگران سرشناس از جمله حامد بهداد، رعنا آزادی‌ور، هومن سیدی، مخاطبان را کنجکاو کرده است تا ببیند آیا ترکیب این چهره‌ها قرار است قصه‌ای متفاوت تحویل مخاطبان دهد.

اگر سریال بتواند با همین ریتم مناسب در قسمت‌های بعدی ادامه پیدا کند و اگر بتواند معما‌ها و راز و رمز‌های داستان را به نحو منطقی گسترش بدهد و عمیق‌تر کند، «سرگیجه» به اثری قابل تحسین و دیدنی تبدیل خواهد شد که می‌تواند نقطۀ درخشانی در کارنامۀ بازیگران و سازندگانش باشد.

داستان

سریال سرگیجه یک درام جذاب است که همه بازیگران آن معروف و مطرح هستند و یکی از قوی‌ترین ترکیب بازگیری را در سریال‌های نمایش خانگی امسال دارد. بهرنگ توفیقی کارگردان این سریال آن را در ژانر درام اجتماعی تهیه کرده است. این کارگردان ایرانی را بیشتر با سریال محبوب آقازاده می‌شناسیم، و این بار با سریال سرگیجه آمده تا موفقیت خود را تکرار کند.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *