دانلود سریال شبکه مخفی زنان قسمت ۱۷ هفدهم (17) در ویدائو و آپارات

دانلود سریال شبکه مخفی زنان قسمت ۱۷ هفدهم (17) در ویدائو و آپارات

دانلود سریال شبکه مخفی زنان قسمت ۱۷ هفدهم (17) در ویدائو و آپارات با لینک مستقیم و کیفیت اصلی را در ادامه ببینید.

دانلود سریال شبکه مخفی زنان قسمت ۱۷ هفدهم (17) در ویدائو و آپارات

دانلود قسمت 17 سریال شبکه مخفی زنان

درباره شبکه مخفی زنان

سریال شبکه مخفی زنان یکی از سریالهای درام تاریخی در شبکه نمایش خانگی بوده که توسط افشین هاشمی کارگردانی شده است.

این کارگردان در تلویزیون سریال های همچون اولین انتخاب و بلندگوهای افسانه‌ای و نیمکت و داستان یک شهر را در کارنامه دارد اما مهمترین تجربه کارگردانی او سریال مسافرخانه سعادت در سال ۱۳۸۷ بود.

حالا بعد از گذشت سالها مجدداً پا به عرصه سریال‌سازی گذاشته و سریال شبکه مخفی زنان را برای شبکه نمایش خانگی تولید کرده است سریالی که در آن چهره های همچون مهدی هاشمی و سیامک انصاری و لیلا حاتمی و شبنم مقدمی و باران کوثری و شقایق دهقان بازی می کنند.

حضور چهره هایی همچون حمید فرخ نژاد و امیرحسین رستمی و سیامک انصاری به تنظیم سریال افزوده است داستان درباره یک مرد جوانی بود که علاقه زیادی به فرزند پسر دارد اما همسر او دختر به دنیا می آورد و برای همین منظور با یک زن دیگر ازدواج می کند اما زن دومش نیز صاحب فرزند دختر میشود این شخص تلاش می‌کند با ازدواج های دیگر شانس خود را برای فرزند پسر امتحان کند.

داستان سریال

موضوع هایی که در سریال شبکه مخفی زنان مطرح می شوند شاید مهم و بنیاد ی نباشند و از مسائل روزمره سرچشمه بگیرند ، اما نویسند ه اینها را د ر د ل یک ساختار کلی تر به صورت شاخ و برگ های فرعی طراحی می کند . استفاد ه از این تمهید ها اثر را به یک سریال طنز تاریخی تبد یل کرد ه که با یک لحن فانتزی، زند گی آد م های 100 سال پیش را روایت می کند .

زند گی ای که شاید به ظاهر د ر این د وره و زمانه برای ما غریب باشد ، اما از بسیاری جهات خیلی شبیه به زند گی امروز ماست. د غد غه ها و مسائلی مثل قواعد د ست وپاگیر بوروکراتیک، مشکلات شهری، تضاد های سنت و مد رنیته و مسائلی از این قبیل که امروزه هم با آنها مواجهیم، ازجمله مباحث مطرح شد ه د ر سریال است. اما انتقال قصه به گذشته، هم از میزان حساسیت ها کمتر می کند و د ست طراحان و نویسند گان را برای طرح موضوع باز می گذارد تا انتقاد ی متوجه شان نشود و هم اینکه چون از لحن فانتزی استفاد ه می کند ، مانند سریال های تاریخی که بر پایه واقعیت هستند این انتظار را ایجاد نمی کند که صحت روایات تاریخی رعایت شود .

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *