دانلود سریال شبکه مخفی زنان قسمت ۱۸ هجدهم (18) در ویدائو و آپارات

دانلود سریال شبکه مخفی زنان قسمت ۱۸ هجدهم (18) در ویدائو و آپارات

قسمت هجدهم 18 شبکه مخفی زنان دانلود سریال شبکه مخفی زنان قسمت ۱۸ هچدهم در ویدائو و آپارات با لینک مستقیم و کیفیت اصلی را در ادامه ببینید.

دانلود سریال شبکه مخفی زنان قسمت ۱۸ هجدهم (18) در ویدائو و آپارات

دانلود قسمت 18 سریال شبکه مخفی زنان

معرفی سریال

سریال، شبکه راز زنان به کارگردانی افشین هاشمی و نویسندگی محسن قرایی، تهیه کنندگی جواد نوروزبیگی محصول سال 1400 در سینمای خانگی ایران است.داستان سریال شبکه زنان راز با موضوعی کمدی تاریخی است که داستان آن را روایت می کند. پادشاه قرن چهاردهم با گسترش جنبش های حقوق زنان که درگیر داستانی خنده دار می شود و سرنوشت مسیر دیگری را برای آنها رقم می زند.

تصویربرداری سریال نمایش خانگی شبکه زنان راز در تهران انجام شد و لوکیشن قسمت پایانی آن در شمال کشور بود که پنج ماه به طول انجامید و مانند کارهای قبلی افشین هاشمی «فیلم وقتی آمدم» بود. بازگشت»، موضوع آن درباره دغدغه های اجتماعی با رویکرد انتقادی خواهد بود.

بازیگران شناخته شده

بازیگران سریال شبکه زنان مخفی افشین هاشمی را هنرمندان مطرحی از جمله لیلا حاتمی، حمید فرخ نژاد و احمد مهرانفر تشکیل می دهند. زمان پخش سریال شبکه مخفی بانوان از شبکه نمایش خانگی از اواخر تابستان اعلام شده است و به زودی می توانید این سریال را تماشا کنید.

شبکه مخفی زنان با وجود داستان خوب و نام بازیگران پرطرفدار می تواند یکی از سریال های موفق جدید 1400 باشد که بینندگان زیادی را برای تماشای سریال شبکه زنانه راز در شبکه خانگی به همراه خواهد داشت. هنرمندان مشهوری چون لیلا حاتمی، مهدی هاشمی، شبنم مقدمی، حمید فرخ نژاد، لیلا زارع، سیامک انصاری و احمد مهرانفر از جمله ستارگان این سریال هستند.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *