دانلود سریال شهباز قسمت ۲۷ (قسمت 27) تلوبیون با لینک مستقیم

دانلود سریال شهباز قسمت ۲۷ (قسمت 27) تلوبیون با لینک مستقیم

دانلود سریال شهباز قسمت ۲۷ (قسمت 27) تلوبیون با لینک مستقیم

قسمت 27 سریال شهباز را در این صفحه تماشا  یا دانلود کنید لینک های دانلود سریال شهباز قسمت 27 را در ایجا اماده کرده ایم.

سریال شهباز یکی از مجموعه های تلویزیونی پر لوکیشن است که عوامل آن علاوه بر حضور در تهران به شهرهای قزوین، رودبار و کیش نیز مسافرت می کنند و تیم تولید اکنون در شرکتی فنی مهندسی در سعادت‌آباد تهران مشغول ضبط سکانس هایی از سریال هستند.

دانلود سریال شهباز قسمت ۲۷

[دانلود با کیفیت 1080p]

[دانلود با 720p]

[دانلود با 480p]

در خلاصه داستان شهباز آمده است: شهباز دو سال در انتظار چنین روزی نشسته است. روزی که همه قرار است با پیدا کردن ارغوان نفسی به راحتی بکشند. غافل از اینکه این بازی چرخشی دیگر در پیش‌رو دارد.

این کارگردان درباره این‌که آیا سریال شهباز به‌عنوان یک مجموعه پلیسی ــ معمایی صحنه‌های تعقیب و گریز هم دارد یا نه؟ تصریح می‌کند: مضمون اصلی سریال، پلیس سایبری است. در حوزه سایبری اتفاقاتی رخ می‌دهد. هکرها، ضدهکرها، هکرهای کلاه‌سیاه، هکرهای کلاه‌سفید و… ماجراهای مختلفی را رقم می‌زنند. ما هم به این موضوعات می‌پردازیم اما تعقیب‌وگریزها فیزیکی نیست بلکه در فضای سایبری تعریف می‌شود. بنابراین با آن چیزی که شما از سریال‌های پلیسی در ذهن دارید، متفاوت است.

درباره سریال شهباز

امیرحسین آشتیانی‌پور و مهدی علینقی‌پور، تهیه‌کنندگی سریال شهباز را به عهده دارند. مهدی علینقی‌پور یکی از تهیه‌کنندگان سریال شهباز درباره ساخت این مجموعه و این‌که قرار است چه حرف تازه‌ای برای مخاطبان داشته باشید به جام‌جم توضیح می‌دهد: طرح این سریال با موضوع پلیس سایبری را سال ۹۸ شبکه پنج سفارش داد که در این حوزه سریالی بسازیم که دغدغه و مسأله مردم باشد و این‌که استفاده ناآگاهانه از فضای مجازی به چه تبعات و مشکلاتی منجر می‌شود. سعی داریم مردم علاوه بر تماشای یک سریال که سرگرم می‌شوند، موضوعات هم برایشان جنبه آگاهی‌بخشی داشته باشد.وی ادامه می‌دهد: بعد از جلسات در شبکه به طرح اولیه رسیدیم و نویسندگان شروع به تحقیقات جامع درباره موضوع کردند و نگارش آغاز شد. تلاش ما این بود که موضوعات سریال در فضای سایبری واقعی باشند تا با مسائل روز جامعه تطبیق داشته باشد. بنابراین فضای قصه واقعی است و نویسندگان برای افزودن بار دراماتیک قصه از تخیلات هم بهره برده‌اند.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *