دانلود کامل سریال نوبت لیلی قسمت ۹ و قسمت نهم 9 سریال نوبت لیلی

دانلود سریال نوبت لیلی قسمت ۹ و قسمت نهم 9 سریال نوبت لیلی

دانلود سریال نوبت لیلی قسمت ۹ و قسمت نهم 9 سریال نوبت لیلی همراه با داستان و لینک مستقیم وکیفیت اصلی را در این صفحه ببینید.

  • نام سریال : نوبت لیلی
  • قسمت : 9 – نهم
  • کارگردان : روح‌الله حجازی
  • ژانر : تخیلی
  • رده سنی : +18
  • بازیگران : حمید فرخ نژاد ، مریلا زارعی ، پردیس احمدیه
  • عرضه کننده : نماوا
  • انتشار : 17 خرداد 1401
  • دانلود با لینک مستقیم

دانلود کامل سریال نوبت لیلی قسمت ۹ و قسمت نهم 9 سریال نوبت لیلی

سریال نوبت لیلی این روزها به قسمت های هیجان انگیز خود رسیده است و بسیار مخاطب پسند شده است که در اینجا میتوانید قسمت 9 آن را دانلود کنید.

در حالی که اولین قسمت از مجموعه نوبت لیلی ساخته روح‌الله حجازی مخاطبین شبکه نمایش خانگی را به مشاهده یک عنوان واقعاً متفاوت در سرویس های استریم ایرانی امیدوار نموده بود، دومین قسمت این مجموعه تازه نماوا آنچنان که بخواهی به دل ننشست، ولی سومین اپیزود مجموعه نوبت لیلی به صورت ناامیدکننده‌ای بد تولید و نامفهوم به نظر می‌رسد و از آنجایی که مجموعه های شبکه نمایش خانگی کلا قرار نمی باشد مخاطبین خودش را امیدوار نماید احتمال دارد تازه‌ترین مجموعه نماوا کم کم در راه ویرانی گام بردارد.

✅دانلود با لینک مستقیم

✅ همچنین ببینید دانلود همه قسمت های نوبت لیلی

اینکه یک مجموعه به چه اندازه می تواند مخاطب خود را امیدوار نماید و در ادامه با همه وجود خودش بجنگد تا میان خود و بیننده فاصله بیندازد به لطف مجموعه نوبت لیلی پا به سطح تازه‌ای نهاده است.

تازه ترین مجموعه انحصاری نماوا در در سومین قسمتش به صورت وحشتناکی بد تولید، ناموزون و ناامید کننده می باشد.
سومین اپیزود مجموعه نوبت لیلی به اندازه ای غیر قابل فهم تولید شده که احتمال دارد بیننده‌ این مجموعه نمی‌تواند قبول کند که دو قسمت پیشین نیز به واسطه عوامل مجموعه تولید شده باشند که اکنون سومین اپیزود آن انتشار شده است.

مجموعه های زیادی سعی می نمایند تا با عرضه روایتی و نامفهوم بیننده خود را درگیر قطعه های پازلی نمایند که کم کم در کنار یکدیگر جای می گیرند.

اگرچه به نظر می‌رسد که مجموعه روح الله حجازی نیز اهداف شبیه به آن در سر دارد، ولی مجموعه تازه نماوا نمی‌تواند در رسیدن به این اهداف قانع کننده حاضر باشد.

شاید به خاطر همین می باشد که بیننده مجموعه نوبت لیلی در سومین قسمت این سریال سردرگم شده است.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *