دانلود کامل سریال گیلدخت قسمت پانزدهم ۱۵ (تلوبیون) قسمت 15 گیل دخت

دانلود کامل سریال گیلدخت قسمت پازدهم ۱۵ (تلوبیون) قسمت 15 گیلدخت

دانلود کامل سریال گیلدخت قسمت پانزدهم ۱۵ با لینک مستقیم قسمت 15 گیلدخت همراه با کیفیت اصلی از تلوبیون و آپارات را در ادامه ببینید.

دانلود کامل سریال گیلدخت قسمت پانزدهم ۱۵

دانلود

سریال گیلدخت به قسمت پانزدهم خود رسیده است و بخش های جذاب خود رسیده است داستان عاشقانه و جذاب که بدون شک میتواند لحظات خوشی را در کنار خانواده برای شما فراهم کند.

داستان سریال

این سریال به داستان عاشقانه دختر و پسری اشاره داره که برای رسیدن به هم باید سختی ها و مشکلاتی زیادی را از پیش رو بردارند که حتی ممکن است به قیمت جانشان بیانجامد.

داستان عاشقانه گلنار و اسماعیل که گلنار دختر خان و اسماعیل پسر رعیت است و پدر گلنار به این ازدواج تن نمیدهد اما دبعدا متوجه میشود که اسماعیل بهترین فرد برای دخترش است.

قصه سریال گیلدخت با محور عشق گلنار به اسماعیل پیش می‌رود. گلنار دختر تقی خان اسـت و از خانواده‌ای متمول. اســماعیل اما یک تفنگچی زبردســت است و از خانوادهای معمولی. کشمکش اصلی دو قسمت ابتدایی، همین شــرح دلدادگی بوده. مشابه این داسـتان را بارها در رمان‌ها و سریال‌ها دیده‌ایم. حتی موقعیت اجتماعی، رفتار و عشــق گلنار به نوعی یادآور شــخصیت محبوبه رمان «بامداد خمار» اســت که از قضا آن هم در دوران قاجار روایت می‌شد.

دانلود کامل سریال گیلدخت قسمت پانزدهم ۱۵ (تلوبیون) قسمت 15 گیل دختر

گلنار با نرگس خانم، خانم عمارتی که در آن است، درد و دل می کند و از دلتنگی مادرش می گوید و در آغوش او گریه می کند که صدای سواره های عباس قلی از تفنگ چی های قاجار از دور توجه همه آن ها را جلب می کند… عباس قلی از اسبش پیاده شده و شروع به داد کشیدن می کند و می گوید آهای دختر تقی خان هر جا هستی بیا بیرون و می ایستد…

گلنار بر سر خاک میرشکار رفته و با او حرف می زند و درباره تمامی آرزو هایش از ازدواج و آینده اش می گوید… گلنار میگه همه چیز وقتی عوض شد که تو اومدی و به دلم نشستی بعد هم از ته دل گریه می کنه و میگه کاش هیچ وقت نه دیده بودمت نه می اومدی تو غصه زندگی من…

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *