دانلود سریال یاغی قسمت هشتم ۸ ( قسمت 8 ) کامل

دانلود سریال یاغی قسمت هشتم ۸ ( قسمت 8 ) کامل

دانلود سریال یاغی قسمت هشتم ۸ ( قسمت 8 ) کامل علی شادمان و پارسا پیروزفر و طناز طباطبایی همراه با لینک مستقیم را در این صفحه ببینید.

دانلود سریال یاغی قسمت هشتم ۸ ( قسمت 8 )

  • نام سریال : یاغی
  • ژانر : درام
  • قسمت : 8 – هشتم
  • کارگردان : محمد کارت
  • شبکه پخش : فیلیمو
  • تعداد قسمت ها : 20
  • زمان پخش : پنجشنبه ها
  • تاریخ انتشار : 17 تیر 1401
  • دانلود قسمت هشتم یاغی

دانلود سریال یاغی قسمت هشتم ۸ ( قسمت 8 ) کامل

سریال یاغی یک از سریال های پربیننده به کارگردانی محمد کارت بوده که توانسته این روزها مخاطبان زیادی را به دست آورد داستان این سریال درباره کامپیوتری به نام جاوید با درخشش علی شادمان میباشد جاوید در جنوب شهر تهران با خواهر ناتنی اش آدرس زندگی میکند و عاشق کشتی است اما به دلیل عدم امکانات نتوانست در این زمینه گام بردارد.

⭕ دانلود همه قسمت های سریال یاغی

اگه شادمان با نقش جاوید موفق شد گام بسیار مهمی را در عرصه بازیگری بردارد جاوید بعد از آشنایی با بهمن خان موفق می‌شود که به تیم ملی راه یابد و به من که بچه دار نمی شود و گذشته شبیه جاوید داشته سر می کند که او را حمایت کند اما جایی نمی داند که چه آینده ای در پیش دارد چرا که به من خان قبلاً در زمینه قاچاق فعالیت داشته و حالا آن را کنار گذاشته است و دشمنان او دست از سر و بر نداشته و سعی دارند به او ضربه بزنند این روزها قسمت های سریال یاغی به هیجان و اوج خود رسید که به شما پیشنهاد می کنیم حتماً این قسمت را دانلود و تماشا کنید.

جاوید و عاطفه که سالها پیش پدر و مادر خود را از دست داده‌اند در واحدی کوچک از ساختمانی واقع در محله‌ای پایین و فقیرنشین زندگی می‌کنند. این خواهر و برادر شخصیتی ساده و بی‌غل و غش دارند، از نوع ارتباطات و تناسبات آن‌ها با جهان داستان می‌توان فهمید که هیچ شیله پیله‌ای در کارشان نیست و فقط در تلاشند تا به اهداف بلند خود دست پیدا کنند. عاطفه عاشق موسیقی و ساز و آواز است، او هنگ‌درام می‌نوازد و شب‌ها با گروه موسیقی کوچکشان جلوی باغ فردوس دور هم جمع می‌شوند و ساز می‌زنند. جاوید هم که تا این سن و سال فقط در زمین خاکی‌های محله‌شان کشتی می‌گرفت رویای کشتی گرفتن روی تشک‌های بین‌المللی را در سر می‌پروراند و به واسطه محله‌ای که در آن بزرگ شده و آدم‌هایی که با آن‌ها تعامل داشته در عین ادب و محجوبیت رفتاری لات‌منشانه دارد.

پارسا پیروزفر بازیگری را خوب بلد است و هنرمندی است که تماشای بازی اش همیشه جذاب است. او از وقتی در سریال در پناه تو بازی کرد تا کنون همیشه روی مدار موفقیت حرکت کرده و با انتخاب های هوشمندانه و بازی های قابل تحسین مورد توجه قرار گرفته است. نقش بهمن خان در سریال یاغی یکی از جذاب ترین نقش های پیروزفر است.

چرا یاغی اینقدر مورد توجه قرار گرفته است؟

یک دلیلش این است که تم کلی سریال، با غم و مشکل بیشتر جامعه ایران هماهنگی دارد. سریال جوانی را نشان می‌دهد که در یک محله فقیرنشین که برخی از سکنانش چاره‌ای جز ارتکاب خرده‌جرم ندارند، پا گرفته و سرخورده از محرومیت‌ها و دیده نشدن‌ها می‌خواهد از یک فرصت غیرمترقبه استفاده کند و از راه کشتی و قهرمانی در آن به همه جا برسد.

کلا داستان‌هایی که پیشرفت یک شخص را از منتهای درماندگی و فقر و گمنامی، تا قله شهرت و موفقیت نشان می‌دهند، موفقند و عده زیادی به آن جذب می‌شود.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *