دانلود سریال یاغی قسمت پنجم ۵ ( قسمت 5 ) کامل

دانلود سریال یاغی قسمت پنجم ۵ ( قسمت 5 ) کامل

دانلود سریال یاغی قسمت پنجم ۵ ( قسمت 5 ) کامل و لینک مستقیم با حضور علی شادمان و پارسا پیروزفر و طناز طباطبایی را در این صفحه ببینید.

  • نام سریال : یاغی
  • ژانر : درام
  • قسمت : 5 – پنجم
  • کارگردان : محمد کارت
  • شبکه پخش : فیلیمو
  • تعداد قسمت ها : 20
  • زمان پخش : پنجشنبه ها
  • تاریخ انتشار : 26 خرداد 1401
  • دانلود قسمت پنجم یاغی

همه چیز تر و تمیز و شُسته‌رفته اجرا شده و فیلمنامه با ریتمی قابل قبول و گاهی کمی تند، بین موقعیت‌های مختلف می‌چرخد تا شخصیت‌هایش را معرفی و داستان را کم‌کم برایمان پهن کند. هرچند درام فیلم، با همین سرعت تغییر موقعیت‌ها پیش نمی‌رود و در جاهایی برای آشنا کردن‌مان با آدم‌های قصه یا توضیح وضعیت‌شان، دچار سکون می‌شود؛ مثل اجرای خیابانی عاطفه با رفقای نوازنده‌اش جلوی موزه سینما، یا ملاقات جاوید با خانم وکیل. ایستایی روایت در این دقایق باعث شده که قسمت اول یاغی، با زمان طولانی ۹۰ دقیقه‌ای‌اش گاهی خسته‌کننده به نظر برسد.

دانلود سریال یاغی قسمت پنجم ۵ ( قسمت 5 ) کامل

دانلود سریال یاغی قسمت پنجم ۵

سریال یاغی جدیدترین کار آقای محمد کارت بوده که گام مهمی را در عرصه کارگردانی برداشته است.

یاغی داستان زندگی کشتی گیر نوجوان را روایت می کند که نقش اول آن را آقای علی شادمان برعهده دارد کاراکتر جاوید قهرمان قصه است که در کودکی پدر و مادرش را از دست داده است و با خواهرش در منطقه جنوب شهر تهران زندگی می کند و تلاش زیادی دارد که بتواند خود را به نامزد خود ابرا که به خارج از کشور رفته است برساند.

⭕ دانلود همه قسمت های سریال یاغی

جاوید استعداد زیادی در کشتی داشته و موفق می‌شود که نظر کادر فنی تیم ملی کشتی را به خود جلب کرده و برای عضویت در تیم ملی انتخاب شود اولین حضور در تیم ملی مشکلاتی را پیش روی خود می‌بیند که باید آنها را برطرف کند.

آقای محمد کارت کارگردان شناخته شده کشورمان در کارنامه خود بیشتر به عنوان مستندساز مطرح است جالب است بدانید که او علاوه بر کارگردانی در زمینه بازیگری نیز فعالیت دارد سریال یاغی اولین تجربه سریال‌سازی محمد کارت بوده که همسرش در نقش عاطفه در این سریال بازی می کند از مستند هایی که تا به حال ساخته است می‌توان به معلق و بختک و خون مردگی شادی کرد آقای محمد کارت در کارنامه خود فیلم سینمایی شنای پروانه را نیز دارد که بسیار فیلم پرفروشی بود.

نگرانی های نامحسوس و سوالات خواهر جاوید که تجربه بیشتری در زندگی دارد در کنار ذوق بی چون و چرای جاوید زنگ خطر را به صدا در می آورد.
عاطی از سفته 300 میلیونی که قرار است برای برادرش بگذارد می ترسد اما نمی تواند جلوی شور و هیجان او و مهربانی طلا خانم که قرار است از او هنگ درام یاد بگیرد بایستد.

تا اینجای کار بهمن انسان خوبی به نظر می رسد که به فکر کمک کردن به استعدادهای کشتی است اما اگر کارگردان شنای پروانه بخواهد همان سبک خودش را ادامه دهد احتمالا سلام بهمن و طلا بی طمع نیست.

کارت فضای سریال را کم‌وبیش به خوبی و در همان قواره فیلم سینمایی‌اش ساخته. شروع داستان غریب و غافل‌گیرکننده است: آدم‌هایی که در پوشش مأموران شهرداری، تکه‌تکه از سازه‌های بزرگ و آهنی مختلف شهر می‌بُرند و به سرقت می‌برند. شور و انرژی و هیجانی که در ادامه این قسمت، در چند سکانس/ فصل دیگر هم به بیننده تزریق می‌شود: کُشتی گاوبندی‌شده «جاوید»، التماس «عاطفه» و خط و نشان جاوید برای عمه (با بازی خوب ناهید مسلمی)، و آن اتفاق نامنتظَر عروسی.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *