دانلود کامل شب آهنگی بهاره رهنما دانلود رایگان شباهنگی (فصل دوم)

دانلود کامل شب آهنگی بهاره رهنما دانلود رایگان شباهنگی (فصل دوم)

انتشار 17 فروردین 1401 * دانلود رایگان و کامل شب آهنگی بهاره رهنما دانلود رایگان شباهنگی (فصل دوم) برنامه شب آهنگی با حضور بهاره رهنما را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

دانلود کامل شب آهنگی بهاره رهنما دانلود رایگان شباهنگی (فصل دوم)

برنامه شب آهنگی بدون شک یکی از بهترین برنامه تاکشو ایرانی بوده که توانسته مخاطبان زیادی را به دست اورد فصل اول این برنامه در 30 قسمت به پایان رسید و دست اندرکاران این برنامه تصمیم گرفتند که فصل دوم را هم تولید کنند.

موضوع این برنامه گفتگو محور با سلبریتی های محبوب میباشد که از ورزشکاران تا خواننده ها و بازیگران دعوت میشود و با حامد آهنگی گفتگوی طنزی را صورت میدهند.

دانلود با لینک مستقیم

آقای حامد آهنگی که خودد یکی از کمدین های مطرح کشورمان است حالا به عنوان مجری این برنامه توانسته عملکرد قابل قبولی را از خود به نمایش بگذارد و نشان بدهد که بسیار مجری قابل و کار بلدی است.

عکس بهاره رهنما و همسرش

حامد آهنگی در اجراهای طنز تخصص دارد و در شب آهنگی این موضوع را به خوبی نشان داده است.

در این قسمت از برنامه شب آهنگی خانم بهاره رهنما دعوت شده است و با حامد آهنگی گپ و گفت صمیمانه ای انجام ئداده که دیدن آن خالی از لطف نیست چرا که بهاره رهنما نیز از بازیگران پر حاشیه سینما و تلویزیون کشورمان میباشد و گفتگوی او با حامد آهنگی میتواند جالب باشد

بهاره‌رهنما در 10 آذر سال 1352 در هزاوه‌از توابع استان مرکزی متولد شد. وی لیسانس ادبیات نمایشی و فوق لیسانس حقوق قضایی را از دانشگاه‌آزاد گرفته‌است.

عکس بهاره رهنما و همسرش

او همسر سابق پیمان قاسم خانی نویسنده‌سینما و جاری(زن برادر شوهر) شقایق دهقان بازیگر سینما و تلویزیون می‌باشد. او یک دختر به‌نام پریا قاسم خانی دارد. پریا تجربه‌حضور در تئاتر پنجره‌ها و فیلم سینمایی بانو را دارد.

علاوه بر بازیگری، سفیر دوستی ، روزنامه نگار، داستان نویس و نقاله خان نیز می باشد. در کنار تحصیل نمایش نامه می نوشت و کارگردانی تئاتر را نیز تجربه کرد. از آثار بهاره رهنما می توان به پاستاریونی و اژدر اشاره کرد.

عکس بهاره رهنما و همسرش عکس بهاره رهنما و دوستانش عکس بهاره رهنما و همسرش عکس بهاره رهنما و دوستانش عکس بهاره رهنما عکس بهاره رهنما و دخترش

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *