دانلود فیلم جنایت بی دقت با لینک مستقیم + اسامی و بیوگرافی بازیگران

دانلود فیلم جنایت بی دقت با لینک مستقیم + اسامی بازیگران و داستان

دانلود فیلم جنایت بی دقت با لینک مستقیم و اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم جنایت بی دقت به کارگردانی شهرام مکری و تهیه کنندگی نگار اسکندرفر و حضور بازیگران بابک کریمی، محمد ساربان، عادل یراقی، فریبا کامران، بهزاد دورانی، سیاوش چراغی‌پور ،ابوالفضل کاهانی، راضیه منصوری، معصومه بیگی ،گلنوش قهرمانی، الهه بخشی را در این صفحه ببینید.

دانلود فیلم جنایت بی دقت با لینک مستقیم + اسامی و بیوگرافی بازیگران

دانلود فیلم جنایت بی دقت

فیلمی که توسط شهرام مکری ساخته و نویسندگی شده است تهیه کنندگی آنها را خانم نگار اسکندرفر بر عهده داشته است.

دانلود فیلم جنایت بی دقت با لینک مستقیم

این فیلم موفق شده تا جایزه بهترین فیلمنامه را از هفتاد و هفتمین جشنواره بین المللی فیلم ونیز  دریافت کند.

همچنین برای شهرام مکری و نسیم احمدپور نامزد بهترین فیلمنامه در چهاردهمین جشنواره فیلم آسیا و اقیانوسیه  را از آن خود کردند.

دانلود فیلم جنایت بی دقت با لینک مستقیم + اسامی و بیوگرافی بازیگران

داستان فیلم

درمورد فیلم سینمایی جنایت بی‌دقت  صحبت های «خاص» زیاد زده شده است چیزهایی از این جمله ‌که «فیلم رفتار ذهنی بیننده را نسبت به یک داستان تاریخی چالش خواهد کشید؛ با بهره‌گیری از سیالیت زمان در داستان، به نمایشِ راستا گذشته تا به الان می‌رسد؛ به ما نشان خواهد داد که چطوری یک ملت به صورت نا اتفاقات تقدیر محتومش اسیر خواهد ماند و از زور هنر در ایجاد تغییر سرانجام رخدادی که مدتتها قبل تمام شده  است می‌گوید.» همه این صحبت های خاص کارهایی است که شاید واقعاً شهرام مکری «می‌خواسته» در چهارمین فیلم بلندش بکند.

دانلود فیلم جنایت بی دقت با لینک مستقیم + اسامی و بیوگرافی بازیگران

شخصیت‌های فیلم جنایی بی‌دیده، حتی هیچ‌کسی نیستند که عمداً و عمداً به این صراحت دستمزد گرفته باشند. اتفاقا ماکری این بار بر خلاف دو فیلم قبلی خود را مجبور کرد که مختصاتی برای شخصیت ها ایجاد کند و به آنها رنگ و هویت بدهد.

✅ همچنین ببینید دانلود فیلم سینمایی چند میگیری گریه کنی 2

نگاهی به سکانس های طولانی املت و تکبلی خوردن جگر با رفقا و سپس گفتگوی آن ها در سرگردانی در سینماها که تلاشی برای نشان دادن رگ ها و ریشه های اندیشه و برجسته ساختن خطوط شخصیتی آنهاست. البته تلاشی نافرجام که در نتیجه آن مردم همچنان بیکار و بیکار می مانند و درآمدی جز کسالت و کسالت و نگاه مدام به ساعت برای تماشاگر ندارند (البته از شخصیت پردازی بقیه «مخلوقات» استفاده نمی شود. جنایت بی احتیاطی کارگردان اوست.)

دانلود فیلم جنایت بی دقت با لینک مستقیم + اسامی و بیوگرافی بازیگران

همه اینها فیلم جنایی بی دقت را به فیلمی پیچیده اما بیهوده تبدیل کرده است. فیلمی که ساعت ها می توان آن را «هرمنوتیک»، لایه های زیرمتن و فرامتنی اش خواند و به تحلیل و تفسیر اهداف و نظرات کارگردانش نشست (و به این ترتیب، حتی موشک 1999 و پرواز شبانه هواپیما. بر سر ثروتمندان تهران فیلم سیاسی اضافه شد.راستش اگر شهرام مکری در فیلم های آینده اش راه درستی برای قرار دادن محتوا در فرم پیدا نکند (ساختن پیچ برای آچار اختراعش) بعید است ارزش آثارش در سینما از معجزات جادویی فراتر خواهد رفت.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *