دانلود قسمت اول سریال آنتن پژمان جمشیدی قسمت ۱

دانلود قسمت اول سریال آنتن پژمان جمشیدی قسمت ۱

دانلود سریال آنتن قسمت اول

نام سریال: آنتن
کارگردان: ابراهیم عامریان
قسمت: اول
دریافت: دانلود قسمت 1 با لینک مستقیم
ژانر: طنز
بازیگران اصلی: پژمان جمشیدی و مرجانه گلچین و بهنام تشکر و هادی کاظمی
تعداد قسمت ها:  30

دانلود قسمت اول سریال آنتن پژمان جمشیدی قسمت ۱

سریال آنتن یکی از سریال های طنز جدید شبکه نمایش خانگی بوده که در اول مهر ماه ۱۴۰۱ از پلتفرم فیلیمو عرضه شده است حضور بازیگران شناخته شده همچون پژمان جمشیدی در این مجموعه به جذابیت سریال افزوده است.

پژمان جمشیدی که این روزها در سریال آفتاب پرست توانسته عملکرد بسیار خوبی داشته باشد حالا بسیاری از کارگردانها برای استفاده از او در سریالهای خود از این بازیگران استفاده میکنند.

ابراهیم عامریان کارگردانی سریال را برعهده دارد او پیش از این در سینما تجارب درخشانی دارد فیلم های دینامیت و تکزاس از فیلم های طنز این کارکردان بوده است و حالا به دلیل استقبال مردم از شبکه نمایش خانگی به سراغ این عرصه رفته و باید ببینیم در زمینه سریال سازی چگونه عمل خواهد کرد.

سریال تکزاس و دینامیت هر دو از کارهای طنز به شمار می آیند و استقبال خیلی خوبی از آن صورت گرفت.

در سریال آنتن پژمان جمشیدی و مرجانه گلچین و بهنام تشکر و هادی کاظمی ایفای نقش میکنند و بدون شک میتوانید سریال بسیار پر بیننده ای باشد.

در این صفحه قسمت اول سریال آنتن را داملود و تماشت کنید نظرات خود را در این صفحه درج کنید تا دیگران نیز درباره این مجموعه اطلاعات بیشتری کسب کنند.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *