دانلود و پخش انلاین سریال حکم رشد قسمت

دانلود قسمت بیستم سریال حکم رشد قسمت 20 (قسمت ۲۰)

دانلود قسمت بیستم سریال حکم رشد قسمت 20 (قسمت ۲۰) بازپخش تکرار سریال حکم رشد قسمت ۲۰ را در این صفحه ببینید.

دانلود و پخش انلاین سریال حکم رشد قسمت

سریال حکم رشد یکی از سریالهای جدید آقای حسن لفافیان بوده که هر شب از شبکه سوم سیما بر روی آنتن می رود داستان دو برادر ناتنی به نام های ذبیح و غلام بود که یکی از آن‌ها رئیس کلانتری و دیگری از اراذل و اوباش میباشند و تلاش می‌کند تا غلام را از شرارت ترک دهد اما غلام تصمیمی برای این کار ندارد و برادرش مبارزه می کند و از او میخواهد که از کلانتری به جای دیگر منتقل شود این در حالی است که شبیه است از ماموران بسیار منضبط بود و با هیچ کسی شوخی ندارد داستان این دو نفر برای اولین بار است که در یک سریال گنجانده می‌شود و موضوعی پلیسی و جذاب را ارائه می دهد

رضا صائمی عضو هیات مدیره انجمن منتقدان و نویسندگان آثار سینمایی ایران در یادداشتی درباره سریال ملودرام پلیسی و خانوادگی «حکم رشد» به کارگردانی حسن لفافیان و تهیه کنندگی مهدی فرجی که هر شب ساعت ۲۰:۳۰ از شبکه سه سیما پخش می‌شود، نوشت.

✅همچنین ببینید دانلود همه قسمت های سریال حکم رشد

«سریال «حکم رشد» به کارگردانی حسن لفافیان، داستان سرهنگی است که می‌خواهد ریاست کلانتری منطقه‌ای را بپذیرد که برادر شیری‌اش در آن‌جا زندگی می‌کند، اما اعضای خانواده معتقدند که این اتفاق «ذبیح» و «غـلام» را که آدم لات و دردسرسازی هستند، روبه‌روی یکدیگر قــرار می‌دهد.

این جدال به واسطه همین سویه‌های خانوادگی و عاطفی، فراتر از نبرد قهرمان و ضدقهرمان به‌صورت‌بندی این رویارویی می‌انجامد که علاوه بر کشمکش‌های بیرونی ناشی از پارادوکس موقعیت پلیس و مجرم، از کشمکش‌های درونی و تراژیک دوئل دو برادر هم برخوردار شده و احساس و عاطف مخاطب را هم در کنار درگیری‌های ذهنی با قصه گره زده و برمی‌انگیزد.

طعا در این موقعیت دوگانه و دوقطبی، وضعیت و شرایط ذبیح دشوارتر از بقیه است. او باید از جنگ با خود بین عاطفه و وظیفه، پیروز بیرون بیاید تا بتواند در این جدال برادرانه نابرابر دچار کج راهه و گمراهی نشده یا تن به ظلمی ناخواسته ندهد. در واقع حکم ذبیح صرفا سویه شغلی و حتی جغرافیایی ندارد. او به یک منطقه شهری مامور نشده بلکه نبرد او در منطقه خانواده است. جایی که در صدر شرورهای آن برادر شیری است ایستاده. جایی که میان او و غلام کسی ایستاده که گذشتن از او به سادگی ممکن نیست. کسی که برای اگر برای غلام حکم مادر را دارد برای ذبیح خود مادر است. مادر واقعی اش. مادری که به منطق و منطقه کاری فرزندش کاری ندارد. اگر پسرش ذبیح مامور و معذور است او مادر و معذور است. اگر ذبیح معذوریتش را از حکم عقل می گیرد دلیل او حکم دل است. این وضعیت دشوار، این دشواری وظیفه برای ذبیح سویه های دیگر هم دارد.

سعیدالله فیلمنامه نویس و کارگردان مجموعه تلویزیونی روز گذشته در ویدئویی از سریال «حکم رشد» گفت و پس از گذشت حدود 17 یا 18 روز از خوردن آن از کارگردانی این سریال استعفا داد و دلیل آن را همکارانش می گویند. مهدی آذرپندار مدیر گروه. فیلم و سریال شبکه سه اعلام شد. سریالی که در سکوت خبری نوشته شد و تولید آن آغاز شد و سعید نعمت الله به عنوان دومین تجربه کارگردانی او پس از سریال «سرزمین گرم» آن را نیز کارگردانی کرده بود. پس از صحبت های سعید نعمت الله نویسنده و کارگردان سریال «حکم رشد» که به تهیه کنندگی مهدی فرجی در حال ساخت است، مهدی آذرپندار مدیر گروه فیلم و سریال شبکه سه درباره حواشی این سریال توضیح داد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *