دانلود قسمت سریال آکتور ۱۰ نهم کامل قسمت 10 از ویدائو و آپارات کیفیت عالی

دانلود قسمت سریال آکتور ۱۰ نهم کامل قسمت 10 از ویدائو و آپارات کیفیت عالی

قسمت دهم سریال اکتور منتشر شد و علاقمندان به این سریال میتوانند قسمت 10 سریال آکتور را در این صفحه تماشا و دانلود کنند کیفیت های مختف قسمت جدید سریال اکتور را در این صفحه درج کرده ایم که میتوانید با کیفیت عالی و ترافیک نیم بها دانلود کنید.

دانلود قسمت سریال آکتور ۱۰ نهم کامل قسمت 10 از ویدائو و آپارات کیفیت عالی

قسمت دهم سریال اکتور منتشر شد

دانلود با لینک مستقیم

سریال آکتور به داستان چند بازیگر جوان میپردازد که چالش هایی بر سر راه انها به وجود می اید که باعث میشود زندگی انها با تغییراتی همراه شود تغییراتی که در برخی اوقات خوب و در برخی موقع جنجال آفرین است.

اگر این سریال را دنبال نکرده اید حتما آن را در در صفحه آرشیو سایت دنبال کنید و همه قسمت ها را تما کنید سریال آکتور در جشنواره های مختلف نیز توانسته جوایی را به دست آوررد.

داستان سریال

قصه «آکتور» درباره دو دوست به نام «علی» (احمد مهرانفر) و «مرتضی» (نوید محمدزاده) است که بازیگران توانمند تئاتر هستند، اما به ناچار و برای کسب درآمد، هنرشان محدود به نقش بازی کردن در جشن‌ها و مراسم ‌افراد ثروتمند برای غافلگیر کردن فرد مورد علاقه‌شان شده است.

این سریال به کارگردانی نیما جاویدی با حضور نوید محمدزاده و احمد مهرانفر که نقش دو بازیگر تئاتر را دارند، در هر قسمت با یک قصه، دنیای تازه اما آشنایی را نمایش می‌دهد، دنیایی که در حوالی ما با کمی دقت قابل مشاهده است و حالا از دریچه نگاه دو بازیگر تئاتر، برای ما بازآوری می‌شود.

آکتور اولین سریال نیما جاویدی می‌تواند از بهترین‌های شبکه نمایش خانگی باشد، از آنجا که جاویدی در دومین فیلم سینمایی‌اش یعنی سرخپوست توانست از عناصر مهمِ سینمایی کمک بگیرد و اثری قابل تحسین بسازد در آکتور هم همان مسیر را ادامه داده، البته با چگالی بیشتر، از همان نمای اول دوربین جایی قرار می‌گیرد و نوید این را می‌دهد که قرار است با شکل جدیدی از سریال‌سازی مواجه شویم. دقیقاً این اتفاق هم رخ می‌دهد، البته که آکتور با دراماتیک بودن جهان روایتش میان نمایش و سینما در تعلیق قرار گرفته و این می‌تواند بستر متقاعد‌کننده‌ای برای فضاسازی داستان باشد، از همین حیث این احتمال وجود دارد که مخاطب عام کمی با فضای سریال مشکل داشته باشد و فکر کند که ریتم سریال کُند و غیرقابل تحمل است، اما از قسمت سوم تا ششم داستان با تعلیق‌های ریزبینانه شکل می‌گیرد.

 

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *