دانلود قسمت سوم پوست شیر فصل دوم قسمت ۱۱ یازدهم

دانلود قسمت سوم پوست شیر فصل دوم قسمت ۱۱ یازدهم

دانلود قسمت سوم پوست شیر فصل دوم قسمت ۱۱ یازدهم سریال پوست شیر را در این صفحه ببینید.

دانلود کامل سریال پوست شیر فصل دوم قسمت سوم

نام سریال پوست شیر فصل دوم قسمت سوم
ژانر درام ، اجتماعی
گروه سنی 12+
کارگردان جمشید محمودی
تهیه کننده نوید محمودیی
پلتفررم عرضه کننده فیلم‌نت
دریافت
دانلود قسمت ۱۱ با لینک مستقیم
بازیگران   هادی حجازی فر، شهاب حسینی، پانته‌آ بهرام، پردیس احمدیه ،ابوالفضل امیری، علیرضا کمالی ،بهزاد خلج، رضا بای، بابک کریمی ،مهرداد صدیقیان ، ژیلا شاهی
سایر قسمتها

داستان پوست شیر فصل دوم

سریال پوست شیر قسمت سوم فصل دوم قسمت یازدهم این سریال می باشد داستان قسمت قبل جایی به پایان رسید که سر نخ هایی از قاتل اصلی پیدا شده است کسی که روی پشت گردن اش عکس عقاب سه سر خالکوبی شده و حالا کسی که این خالکوبی را برای او زده است پیدا شده و نعیم و دوستانش برای پیدا کردن قاتل مصمم تر و به نتیجه رسیده اند آنها سعی می کنند که زودتر از پلیس به قاتلان دست پیدا کنند و آنها را بکشند .

از سوی دیگر شهاب حسینی که در نقش پلیس ایفای نقش می‌پردازد سعی دارد که به صورت قانونی به جستجوی قاتل بپردازد و این جستجو ها از راه غیر قانونی و قانونی می تواند برای مخاطب جذاب باشد.

این اولین بار است که یک سریال جنایی معمایی از شبکه نمایش خانگی پخش میشود و شهاب حسینی بعد از سال ها در نقش مامور پلیس به ایفای نقش می‌پردازد.

سریال پوست شیر در دو فصل تولید شده فصل اول آن ۸ قسمت داشت و این می تواند اولین سریال در کشورمان باشد که در ۸ قسمت فصل اول آن به پایان می‌رسد.

البته شاید به نظر برسد که به دلیل اعتراضاتی که در کشورمان صورت گرفت دست اندرکاران این سریال تصمیم گرفتند که فصل دوم را به بعد از اغتشاشات و اعتراضات موکول کنند.

سوابق کارگردانان سریال پوست شیر

برادران محمودی در سینمای ایران با «چند متر مکعب عشق» شناخته شدند، فیلمی که نوید ظهور استعدادهایی تازه را می‌داد و بیش از دیگر آثار این دو برادرِکارگردان-تهیه‌کننده محبوب است. جمشید و نوید در این سال‌ها، هم فیلم ساختند هم در تلویزیون سریال، کارگردانی کردند. در همه این آثار (با وجود کم و کاستی‌هایی که بعضی از آنها دارند) هر دو سعی کردند سلیقه و نگاهشان را حفظ کنند. طبیعی است در سینما، به مضامین و حتی فرمی که در نظر دارند نزدیکتر شدند، اغلب آثارشان درباره مهاجران افغان و مسئله زنان است و تجربه زیست و احساسشان به عنوان مهاجر، را در بیشتر فیلم‌هایشان با ما سهیم شده‌اند.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *