سریال مرداب همه قسمت ها اول تا آخر

دانلود کامل سریال مرداب همه قسمت ها اول تا آخر با ترافیک رایگان

سریال مرداب همه قسمت ها اول تا آخر

دانلود کامل سریال مرداب همه قسمت ها اول تا آخر با ترافیک رایگان داستان بسیار جذابی را روایت کند و مورد توجه و استقبال مردم قرار بگیرد در این سریال هنرپیشه‌های زیادی بازی می‌کنند که به جذابیت داستان افزوده‌اند این مجموعه یکی از مهم‌ترین کارهای برزون یک نژاد کارگردان شناخته شده کشورمان بوده که همیشه سریال‌های جذابی را تولید می‌کند

دانلود کامل سریال مرداب همه قسمت ها اول تا آخر با ترافیک رایگان

سریال مرداب به کارگردانی برزو نیک نژاد که در شبکه نمایش خانگی عرضه مشود و توانسته مخاطبان زیادی را به دست اورد این سریال داستان درام و اجتماعی دارد که بدون شک میتواند برای مخاطبانش جذاب باشد همچنین بازیگران شناخته شده زیادی در این سریال حضور دارند مهدی هاشمی و الهام اخوان و حامد کمیلی و مجتبی پیرزاده و شهرام حقیقت دوست بازیگران اصلی این سریال را تشکیل میدهند.

دانلود همه قسمت های سریال مرداب

دانلود قسمت اول
دانلود قسمت دوم
دانلود قسمت سوم
دانلود قسمت چهارم
دانلود قسمت پنجم
دانلود قسمت ششم
دانلود قسمت هفتم
دانلود قسمت هشتم
دانلود قسمت نهم
دانلود قسمت دهم
دانلود قسمت یازدهم
دانلود قسمت دوازهم
دانلود قسمت سیزدهم
دانلود قسمت چهاردهم
دانلود قسمت پانزدهم
دانلود قسمت شانزهم
دانلود قسمت هفدهم
دانلود قسمت هجدهم
دانلود قسمت نوزدهم
دانلود قسمت بیستم قسمت آخر

سریال مرداب توسط برزو نیک نژاد کارگردانی شده است که مورد استقبال قرار گرفت آقای نیک نژاد در کارنامه کارگردانی خود سریال‌های دودکش ، دردسرهای عظیم ، پس از باران و آفتاب پرست را دارد که آخرین کار کارگردانی او آفتاب پرست برای شبکه نمایش خانگی بود و حالا به سراغ سریال جدیدی به نام مرداب آمده که برخلاف آفتاب پرست ژانر طنز ندارد.

دانلود قسمت سوم ۳ سریال مرداب با ترافیک رایگان

بازیگران شناخته شده‌ای در سریال مرداب بازی می‌کنند چهره‌هایی همچون مهدی هاشمی و الهام اخوان و حامد کمیلی و مجتبی پیرزاده و شهرام حقیقت دوست و ستاره پسیانی بازیگران سریال مرداب را تشکیل می‌دهند.

خلاصه داستان

داستان سریال مرداب معمایی و اجتماعی است و در خلاصه داستان این سریال آمده است که آدم‌های کوچیک قدم‌هایشان هم کوچک است و به راحتی پاک خواهند شد و نیک نژاد در تولید سریال‌های معمایی از شگرد فراوانی استفاده می‌کند که نمونه آن را در سریال پس از باران دیده بودیم.

دانلود کامل سریال مرداب قسمت اول تا پنجم (۱ تا ۵) با ترافیک رایگان

بازخوردها

مینا نوشته: سریال مرداب قشنگه کیوان خیلی کاراکتر مظلومیه و داستان خیلی خوب پیش میره

حسن نوشته: سریالهایی که برزو نیک نژاد کارگردانی میکنه همیشه داستان هیجان انگیزی داره و ارزش وقت گاشتن و دنبال کردنو داره.

مهستی نوشته: ولی مرداب را به نظرم دانلود نکنید چون شنیدم چهار سریال خانگی قراره ازتلویزیون پخش بشه مرداب یکی از اوناست هرچند چون تازه پخشش از نمایش خانگی شروع شده نی دونم به این زودی از تلویزیون پخش میشه یانه.

عوامل تولید

برخی از عوامل سریال «مرداب» عبارتند از تهیه‌کننده: محمد شایسته، کارگردان: برزو نیک‌نژاد، نویسندگان: افشین صادقی و پدرام افشار، بازنویسی فیلمنامه: نیما اقلیما، مدیر فیلمبرداری: محمد عزت‌خواه، تدوین: میثم مولایی، طراح صحنه: امیرحسین قدسی، طراح لباس: الهام معین، صدابردار: رشید دانشمند، طراح چهره‌پردازی: سیامک احمدی، مدیران تولید: علیرضا شایسته و ابوالفضل لطفی، صداگذاری و میکس: حسین ابوالصدق، برنامه ریز: افشین رضایی، جلوه‌های ویژه میدانی: آرش آقابیک، جلوه های ویژه کامپیوتری: بیتا اخلاقی، دستیار اول کارگردان: نوید صالحی، طراح بدلکاری: امیر حسین خنجری، منشی صحنه: محمدحسین گلفشان و دستیار طراح صحنه: رشید حسینی.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *