دانلود قسمت پنجم سریال پوست شیر فصل دوم (قسمت 13) آپارات و ویدائو

دانلود قسمت پنجم سریال پوست شیر فصل دوم (قسمت 13) آپارات و ویدائو

دانلود قسمت پنجم سریال پوست شیر فصل دوم (قسمت 13) آپارات و ویدائو

دانلود قسمت پنجم سریال پوست شیر فصل دوم (قسمت ۱۳) سریال پوست شیر قسمت 13 از اپارات و ویدائو را در این صفحه ببینید.

سریال پوست شیر با همه معماها و کش دار کردن داستان همچنان نشان داده یکی از بهترین سریالهای این روزهای شبکه نمایش خانگی است.

دانلود قسمت پنجم سریال پوست شیر فصل دوم

دانلود با لینک مستقیم

در قسمت قبل دیدید نعیم بازی هادی حجازی فر با چکش “نریمان” با بازی کامران تفتی را به قتل رساند و او را در باغ خاک کرد و از سوی دیگر نیز همسر رضا توسط پلیس به جرم مشروب فروشی دستگیر شد و رضا او را با قید وثیقه ازاد کرد.

در قسمت جدید رمز و راز های بیشتری از معماهای این سریال نمایان خواهد شد به شما پیشنهاد میکنیم که قسمت 13 سریال پوست شیر که همان قسمت پنجم فصل دوم است را تماشا کنید.

داستان معمایی جذاب

اطلاعاتی که فیلم تا قسمت چهارم به مخاطب می دهد بسیار کم و چکاننده است اما در کمال تعجب از سرعت سریال کم نکرد و داستان تبدیل به عشوه گری نشد. در واقع داستان طوری طراحی شده است که مخاطب را همیشه تشنه پایان داستان نگه دارد. آمدن و رفتن زمان نیز به درستی در دل درام و تصویر نقش بسته است. به نظر می رسد این سرگردانی های داستان در گذشته و حال این اثر را شاید بتوان یکی از بهترین نمونه های این گونه روایت ها در فیلم به یاد آورد. رفت و آمدهایی که مخاطب را از داستان دور نمی کند یا با حرف های اضافی او را عصبانی نمی کند.

تا اینجای کار ساخت متن و پیشرفت داستان به خوبی پیش رفته است. علاوه بر این او با نوع خاصی از داستان پردازی خود توانست مخاطب را با قلاب داستانی به دام بیندازد و اجازه ندهد تماشاگر هر لحظه چشم از فیلم بردارد. به ناچار باید منتظر پایان سریال و پیشرفت داستان و نتیجه گیری آن بود تا بدانیم آیا این داستان تروتمیز تا پایان سریال ادامه خواهد داشت و تقریباً 25 قسمت را شامل می شود یا خیر.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *