دانلود و پخش انلاین سریال حکم رشد قسمت

دانلود قسمت چهاردهم سریال حکم رشد قسمت ۱۴ (قسمت 14)

دانلود قسمت چهاردهم سریال حکم رشد قسمت ۱۴ (قسمت 14) همراه با پخش انلاین تکرار و بازپخش سریال حکم رشد را در این صفحه ببینید.

دانلود سریال حکم رشد قسمت ۱۴ چهاردهم (قسمت 14)

طی گزازشی، سعید نعمت الله فیلم نامه نویس و همچنین کارگردان سریال های تلویزیونی روز قبل بر اساس یک فیلمی از مجموعه حکم رشد افزود:
اینکه پس از تقریبا ١٧ الی ١٨روز از ساخت آن گذشته، از کارگردان این مجموعه کنار گیری نموده و علت آن را دخالت های مهدی آذر پندار، رئیس گروه فیلم و سریال شبکه خبر داد.

مجموعه ای که در سکوت خبری نوشته شد و ساخت آن عنوان دومین تجارب آقای سعید نعمت الله به عنوان دومین تجربه کارگردانی خودش بعد از مجموعه زمین گرم که کارگردانی آن را خودش عهده دار شد.

بعد از حرف های سعید نعمت الله نویسنده و کارگردان مجموعه حکم رشد که تهیه کنندگی آن را مهدی فرجی بر عهده گرفته است، وقتی که مهدی آذرپندار رئیس گروه فیلم و سریال شبکه سه به صحبت هایی در مورد حواشی این مجموعه پرداخت.

✅همچنین ببینید دانلود همه قسمت های سریال حکم رشد

آذرپندار در مصاحبه ای با خبرنگار مهر در مورد مطالب گفته شده از طرف سعید نعمت الله افزود: بعد از تجارب مجموعه زمین گرم که برای نخستین بار به سعید نعمت الله اطمینان حاصل گردید تا این نویسنده توانمند، برای اولین بار در جایگاه کارگردانی باشد، شک های جدی در کیفیت کارگردانی ایشان در گروه و درسیما فیلم ایجاد شد.

به خاطر همین، هنگام مباحث تولید مجموعه پلیسی حکم رشد جدی شد.
من این نگرانی را با آقای فرجی انتقال دادم.
الخصوص که این فعالیت ها پر ریتم تر به جهت کارگردانی فعالیت دشوارتری به شمار می‌ آمد.
ولی آقای نعمت الله به جهت تعصب همیشگی ومشهورش روی فیلم‌نامه‌ی خودش، شرایط را برای حاضر شدن یک کارگردان دیگر دشوار می نمود.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *