دانلود قسمت یازدهم سریال شبکه مخفی زنان قسمت ۱۱ | قسمت 11

دانلود کامل سریال شبکه مخفی زنان قسمت 11 دهم | قسمت ۱۱ همراه با لینک مستقیم و کیفیت اصلی و خرید قانونی با حجم های مختلف را در این صفحه ببینید.

دانلود قسمت یازدهم سریال شبکه مخفی زنان قسمت ۱۱ | قسمت 11

قسمت دهم سریال شبکه مخفی زنان

کارگردانی افشین هاشمی در این سریال مبتنی بر برداشت‌های بلند و استفاده از میزانسن‌های متنوع براساس حرکات بازیگرها و دوربین است. جز در صحنه‌های گفت‌وگوییِ دونفره، کم‌تر می‌توان ردی از دوربین‌های ثابت برای دکوپاژِ صحنه‌ها گرفت. بیشتر با نماهایی بلند و مفصل و بعضن شلوغ مواجه‌ایم که دوربین و کاراکترها دائمن در آن مشغولِ حرکت‌اند.

«شبکه مخفی زنان» عنوان تازه‌ترین محصول نمایشی نماوا است که هر جمعه ساعت ۱۲ از این پلتفرم پخش می‌شود. کارگردانی این مجموعه را افشین هاشمی بر عهده دارد و محمدحسن شانه‌ساز زاده تهیه‌کننده آن است. این سریال قرار است در ۳۰ قسمت ۴۶ دقیقه‌ای پخش شود.

از طرف دیگر شخصی به اسم مدبّر (مهدی هاشمی) که یکی از مسئولان وزارت فرهنگ است، نامه‌ای از دربار دریافت می‌کند که به او ماموریت تشکیل کانون بانوان را محول می‌کند. حکومت می‌خواهد با تشکیل این کانون، همۀ تشکل‌های بانوان را که ممکن است بعدا دردسرساز شوند، یک جا و تحت نظارت خودش جمع کند. مدبر تصمیم می‌گیرد میرزا محمود را به خاطر حسن خلق و مقبولیتی که در بین زنان دارد مسئول تشکیل این کانون کند.

از دیگر بازیگران سرشناسی که در شبکه‌ی مخفی زنان به ایفای نقش می‌پردازند باید به شبنم مقدمی (همسر محمود زنبورکچی) هم اشاره کرد که البته در این قسمت نقش کوتاهی دارد. نکته‌ی جالب و مهم درباره‌ی سایر بازیگران سریال اما این است که خود سریال، فعلن و تا وقتی که زمانِ حضورِ آن افراد در سریال فرانرسد، قصدی در معرفیِ آن‌ها ندارد. این مسئله را می‌توان از معرفی شقایق دهقان در ابتدای تیتراژ پایانی قسمت نخست متوجه شد.

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا