دانلود قسمت ۳۳ سریال از سرنوشت فصل چهارم قسمت 33

دانلود قسمت ۳۳ سریال از سرنوشت فصل چهارم قسمت 33 بازپخش تکرار سریال از سرنوشت امشب شنبه 24 اردیبهشت 1401 را در این صفحه ببینید.

دانلود قسمت ۳۲ سریال از سرنوشت فصل چهارم قسمت 32

دانلود قسمت ۳۲ سریال از سرنوشت

هاشم و سهراب دو پسر بچه هستند که در پرورشگاه زندگی می کنند. این دو پسر از سن کم در آنجا زندگی می کنند تا به مرحله نوجوانی و جوانی می رسند. این تنها خلاصه در مورد این سریال است که منتشر شده است و قرار است از آبان از شبکه دو پخش شود. شاید با خواندن این داستان به یاد سریال بچه مهندس بیفتید که داستانش به این سریال ش باهت دارد، ولی تهیه کننده و کارگردان سریال تاکید کرده است که به هیچ وجه سریال از سرنوشت از نظر قصه، داستانک، ساختار و … به سریال بچه مهندس شباهتی ندارد.

تعداد فصل های سریال از سرنوشت

تهیه کننده اینکار قصد دارد که سریال را در سه فصل بسازد. کارگردانی فصل اول را محمدرضا خردمندان و فصل دوم را علیرضا بذرافشان به عهده دارد. هنوز کارگردان فصل سوم مشخص نیست. پوریا پورسرخ به تازگی به جمع بازیگران سریال از سنوشت اضافه شده است.

✅دانلود همه قسمت های سریال از سرنوشت 4

هاشم و. سهراب در فصل اول دوران کودکی خود را در پرورشگاه سپری کردند و در فصل دوم زندگی مستقلی را آغاز کردند. آنها به یک کارگاه ریخته گری رفتند و در آنجا کار یاد گرفتند اما صاحب کارگاه حقوق‌شان را نداد. سهراب و هاشم هم با کمک یک کارخانه دار نیکوکار خودشان کارگاهی را دایر کردند. از سویی سهراب به دانشگاه رفت و مهندس شد. هاشم نیز با دختری به نام نغمه نامزد کرد.

دانلود قسمت ۳۳ سریال از سرنوشت فصل چهارم قسمت 33

بنای قصله فصل چهارم سریال از سرنوشت تولید داخلی و مشکلات آن است. هاشم و سهراب در کارگاه خود کاری بزرگ را شروع کرده اند و طبیعی است که در این مسیر با موانع زیادی مواجه شوند اما در نهایت پیروز میدان خواهند بود. این روند درست همان چیزی است که قبلا هم شاهد بودیم.

هاشم و سهراب کار خود از کارگاه اسماعیل شروع کردند و بعد از تعطیلی آنجا ناچار شدند دنبال سرمایه گذار بگردند و همین شد که آقای خاکپور با وجود مخالفت های اولیه در نهایت دست آنها را گرفت تا کارگاه خودشان را راه بیندازند. آنها در این مسیر با دشواری های زیادی مواجه شدند اما خسته نشدند و از پا ننشستند. این بار و در فصل 4 باز هم همان اتفاقات تکرار شده و باز هم دو پسر جوان همان مسیر را از نظر داستانی می پیمایند و باز هم آقای خکپور با وجود مخلفت اولیه دست این دو را می گیرد.

در واقع آنچه از نظر شغلی برای هاشم و سهراب در فصل 4 سریال از سرنوشت رخ می دهد تکرار وقایعی است که در فصل های دو و سه دیدیم.

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا