ببینید: سریال از سرنوشت فصل چهارم قسمت ۲۹ (قسمت بیست و نهم)

دانلود قسمت 26 سریال از سرنوشت فصل چهارم (قسمت بیست و ششم)

دانلود قسمت 26 سریال از سرنوشت فصل چهارم (قسمت بیست و ششم) از تلوبیون قسمت 26 سریال از سرنوشت 4 و رایگان امشب 13 اردیبهشت 1401 را در این صفحه ببینید.

دانلود قسمت 26 سریال از سرنوشت فصل چهارم (قسمت بیست و ششم)

دانلود قسمت 26 سریال از سرنوشت فصل چهارم

سریال از سرنوشت یکی از مهیج ترین سریال های صدا و سیما بوده که توسط آقای علیرضا بذرافشان کارگردانی شده است فصل چهارم آن از شبکه دوم سیما از ماه مبارک رمضان ۱۴۰۱ بر روی آنتن رفته و با استقبال زیادی روبرو شده است.

آقای علیرضا بذرافشان سریال‌هایی همچون خط قرمز ،نقطه چین ، تب سرد، نابرده رنج را در کارنامه خود دارد بدون شک سریال هایی که او ساخته است بسیار پر بیننده بوده است.

درر این سریال چهره‌هایی همچون فاطیما بهارمست و دارا حیایی و حسین پاکدل و لیلا بلوکات و مجید واشقانی بازی می‌کنند دارا حیایی و کیسان دیباج بازیگران نقش اصلی بوده که از دوران کودکی تا بزرگسالی سهراب و هاشم را بر عهده دارند در فصل چهارم این سریال سهراب و هاشم اتفاقات جنجالی را تجربه می کنند در قسمت ۲۶ این سریال اتفاقات جالبی رخ می دهد که به شما پیشنهاد می کنیم حتما آن را مشاهده کنید.

✅دانلود همه قسمت های سریال از سرنوشت 4

از سرنوشت یک مجموعهٔ تلویزیونی ایرانی به تهیه‌کنندگی اکبر تحویلیان و به کارگردانی محمدرضا خردمندان و علیرضا بذرافشان به قلم محمد محمودی سلطانی، روح‌الله صدیقی و سارا خسروآبادی محصول سال ۱۴۰۱-۱۳۹۸ گروه فیلم و سریال شبکه دو سیما است که تاکنون در چهار فصل تهیه و پخش شده‌است. فصل چهارم این مجموعهٔ تلویزیونی نیز از ۱۴ فروردین ۱۴۰۱ مصادف با ماه رمضان درحال پخش است.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *