دانلود کامل برنامه مهمونی ریما رامین فر قسمت 28 سریال مهمونی

دانلود کامل برنامه مهمونی ریما رامین فر قسمت 28 سریال مهمونی

دانلود کامل برنامه مهمونی ریما رامین فر قسمت 28 سریال مهمونی

دانلود کامل برنامه مهمونی ریما رامین فر قسمت 28 سریال مهمونی با حضور ریما رامینفر بازیگر سریال پایتخت را در این صفحه ببینید.

دانلود کامل برنامه مهمونی ریما رامین فر

برنامه مهمونی از برنامه های طنز عروسکی شبکه نمایش خانگی بوده که آقای ایرج طهماسب با گروه جدید از عروسک ها آن را تولید کرده است.

عروسک های بچه و پشه به عنوان محبوب‌ترین عروسکهای سال ۱۴۰۱ به شمار می‌آیند جالب است بدانید که در نظرسنجی محبوبیت عروسک ها پشه در جایگاه اول و عروسک بچه در جایگاه دوم عروسک جناب خان در جایگاه سوم قرار گرفته است .

ایرج طهماسب که به عنوان مجموعه های کلاه قرمزی شناخته می شود تصمیم داشت در شبکه نمایش خانگی از این عروسک استفاده کند و اما صدا و سیما حق مالکیت این عروسک را داشته و به او اجازه نداد که از این عروسک استفاده کنند.

اما ایرج طهماسب و به سراغ سری جدید عروسک ها رفت و نشان داد که در جان بخشیدن به عروسک های یکی از صاحب سگ های کشورمان است .

بیوگرافی ریما رامین فر و همسر بازیگرش

ایرج طهماسب قسمت از برنامه های خود از مهمانان ویژه استفاده می‌کند که امروز میزبان ریما رامین فر بازیگر سینما با تلویزیون بوده که در با سریال پایتخت به شهرت در بین مردم دست یافت .

او متولد ۱۳۴۹ در تهران بوده و در رشته کارشناسی ارشد تاثیر کرده است همسر امیر جعفری از با سایر بازیگران سینما و تلویزیون ایران به شمار می آید .

در سال ۱۳۹۰، رامین‌فر با بازی در نقش «هما سعادت» در مجموعهٔ پایتخت ۱ به فعالیت خود در تلویزیون ادامه داد و پس از آن، در همین نقش، در کنار محسن تنابنده، در فصل‌های دوم تا ششم این مجموعهٔ پرمخاطب، به ایفای نقش پرداخت. نقش هما مورد تحسین واقع شد و البته منتقدانی هم معتقد بودند رامین فر نتوانسته در این نقش به خوبی ظاهر شود.

در این صفحه به شما پیشنهاد می کنیم که حتماً این برنامه را دانلود کرده و از دیدن آن لذت ببرید و معمولی از برنامه های کمدی جذاب بوده که اوقات فراغت شما را به خوبی پر میکند.

 

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *