دانلود کامل خندوانه دوشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۱ (جناب خان و مردی که 17 سال نخوابیده)

دانلود کامل خندوانه دوشنبه 9 خرداد 1401 (جناب خان و مردی که 17 سال نخوابیده) همراه با همه آیتم های برنامه خندوانه و صحبت ها و آواز جناب خان برای جانباختگان حادثه متروپل آبادان را در این صفحه ببینید.

دانلود کامل خندوانه دوشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۱ (جناب خان و مردی که 17 سال نخوابیده)

دانلود کامل خندوانه دوشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۱

در این قسمت خندوانه آقای دکتر روانشناس مهمان برنامه شده و درباره مسائل روانشناس و خودشناسی و روابط خانواده صحبت کرد که اطلاعات بسیار مفیدی در اختیار مردم قرار داد همچنین جناب خان با نواختن نی انبون با جانباختگان حادثه متروپل ابراز همدردی کرد که به شما پیشنهاد میکنیم حتما مشاهده نمایید.

رامبد جوان با یکی از شبکه های اینترنتی درباره استرس و اضطراب صحبت کرد. وی تاکید کرد که بر اساس استانداردهای جهانی، استرس می تواند منجر به حوادث ناگوار شود. وی در ادامه صحبت های خود در برنامه خندوانه حتی تاکید کرد که این اولین بار است و می خواهد اعترافات خود را حتی در فصل هشتم برنامه خندوانه تکرار کند. جوان در این گفتگو اعلام کرد که فصل هفتم برنامه خندوانه را با انگیزه و انرژی بسیار کم تولید و پخش کرده است. وی گفت: زمانی که فصل هفتم برنامه خندوانه در حال ساخت بود، ویروس کرونا به تازگی در کشور کشف شده بود. همه نگران بودند که مبادا درگیر کرونا شوند.

وی ادامه داد: قطعاً من هم مثل بقیه مردم نگران بودم و می گفتم: حالا که ماسک ندارم یا افرادی که جمع کرده ایم ماسک ندارند، آیا این بیماری به همه ما سرایت می کند؟ او می گوید: «آنقدر ناراحت کننده بود که با انرژی زیاد برنامه را شروع نکردم.» از طرفی مردم به دلیل کرونا و وضعیت اقتصادی روحیه بدی داشتند؛ بنابراین من هم تحت تأثیر چنین اتفاقاتی قرار گرفتم. و انرژی لازم و دائمی را نداشت.

این اعتراف را صادقانه می گویم اما باید بگویم که از امشب این برنامه با تمام وجود روی آنتن شبکه نسیم می رود. من و گروهم با تمام وجود در زمین هستیم و با 100 انرژی خنده دار شروع می کنیم. در سری جدید برنامه خندوانه پوزیشن های جذاب و دوست داشتنی خواهیم داشت که تک تک به تفصیل به مخاطب منتقل می شود.

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا