دانلود کامل خندوانه یکشنبه ۱ خرداد ۱۴۰۱ اروند درویش

دانلود کامل خندوانه یکشنبه ۱ خرداد ۱۴۰۱ اروند درویش

2 خرداد 1401 دانلود کامل خندوانه یکشنبه 1 خرداد 1401 اروند درویش عضو تیم ملی قایق رانی و مربی بدنسازی همراه با لینک مستقیم را در این صفحه ببینید.

دانلود کامل خندوانه یکشنبه ۱ خرداد ۱۴۰۱ اروند درویش

دانلود کامل خندوانه یکشنبه ۱ خرداد ۱۴۰۱

برنامه خندوانه در اول خرداد ۱۴۰۱ میزبان اروند درویش قایقران و بدنساز تیم ملی کشورمان بود که با همراهی جناب خان لحظات بسیار خوب و شادی برای مردم خلق شد.

اروند درویش مربی بدنسازی و عضو تیم ملی قایقرانی کشورمان بوده که به برنامه خندوانه دعوت شد و با رامبد جوان گپ و گفتی انجام داد .

در شب‌های گذشته خندوانه با برگزاری مسابقه ای به نام قاطی بازی سعی میکرد که برنامه های خود را  پیش ببرد اما استقبال خیلی کمی از این مسابقه صورت گرفت و در اینستاگرام خندوانه کامنت های انتقادی زیادی درج شد خندوانه باید به همان روال همیشگی خود که به صورت گفتگو محور طرفدار پیدا کرده را پیش ببرد به شما پیشنهاد میکنیم این برنامه را ببینید.

آقای دروریش از اعضای تیم ملی قایقرانی کشورمان بوده که در زمینه بدنسازی نیز فعالیت دارد او دارند مدال طلا و نقره آسیایی میباشد او در پایان گفت آرزوی هر ورزشکاری حضور در بازی‌های المپیک است. من با قدرت تمرین می‌کنم تا ابتدا در تست انتخابی تیم ملی موفق شوم و بتوانم شانس حضور در رقابت‌های کسب سهمیه را برای خودم ایجاد کنم. اکنون نفرات خیلی خوبی در تیم ملی داریم و مطمئنا رقابت در مسابقات آسیایی نیز نزدیک خواهد شد.

این فصل از رقابت‌های استندآپ کمدی یا «خنداننده شو» همچون فصل قبل واکنش‌های مختلفی را به دنبال داشت. این واکنش‌ها و همچنین اتفاقاتی که در برنامه رخ داد باعث شد بیش از پیش اهمیت رسانه به عنوان یک مدیوم برای انتقال مفاهیم و آموزش جامعه مورد توجه قرار بگیرد. شوخی هایی که در «خنداننده شو» مطرح می شد تا جایی پیش رفت که بسیاری از منتقدان می گفتند دیگر نمی توانند این برنامه را در منزل و با خانواده و به ویژه بچه هایشان تماشا کنند.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

یک نظر

  1. احمدرضا به ابادی

    سلام ممنون از برنامتون پسرم کار نامش عالیع میگه رامبد بهم گفته دوجرخه میدم
    منتظره
    چه جوری باید پیگیر باشیم کارنامش کجا بفرسیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *